60.

1.1K 50 3
                                    

Ráno jsme se probudili vedle sebe. Bylo brzo ráno, takže jsem se stihla obléct a vrátit se do svého pokoje, i když jsem moc dobře věděla že holkám to došlo, nebo dojde.

Když se všechny probudili tak se začali zubit a já tak nějak věděla co mě čeká. Budou vyzvídat.

A ano, taky že vyzvídali. Chtěli po mě sebemenší detaily a já jim nakonec i přiznala že je v posteli fakt dobrej. Nad touhle myšlenkou jsem se musela zasmát.

Takže já a Malfoy jsme zase zpátky ve svých 'živlech' ale to co mě teď trápilo byl Harry a částečně taky Ron. Asi Nedokázali respektovat to že ho miluju a on miluje mě.

V hodinách jsem s Harrym a Ronem občas prohodila slovo, ale jenom ohledně učení a o přestávkách jsem bývala spís s Herm která si na Rona stále jenom stěžovala. Nechápala jsem proč ale my holky už jsme holt takový.

Takže jsem se rozhodla to s Harrym nijak neřešit. Soustředila jsem se jen na tu blížící se soutěž, na které se pořádně ztrapním. Bože jsem fakt blbá, proč jsem jim na to vůbec kývla?

Ten den, kdy měli vybírat pouze jednu holku a jednoho kluka z koleje do dalšího kola nastal. Jenže v tomhle kole jsme nijak speciální oblečení nepotřebovali, takže jsme si s Lenou ty šaty a plavky kupovali nejspíš zbytečně. Tady jsme se jim jenom ukázali přede všema v černých šatech a pak v nějakém námi zvoleném oblečení.

První byl na řadě mrzimor, pak havraspár, potom zmijozel a nakonec naše kolej.

Když jsem přišla tak všichni tedy hlavně kluci začali hvízdat a povolávat na mě nějaký úchylárny ale já to raději ignorovala.

Bylo tu hlasování. Hlasovali žáci z kolejí. Jak z mojí tak i z ostatních.

Z mrzimoru vyhlásili nějakého kluka a holku, které jsem neznala ale musín uznat že oba byli hezcí.

"z havraspáru dál postupuje Lenka Láskodárová a....." nějaký kluk jehož jméno jsem neznala a ani nevnímala, protože jsem se soustředila jen na Lenku a její radost.

"ze zmijozelu postupuje Pansy Parkinstnová a Draco Malfoy!"

Pche. Pansy. Draco je nádhernej kluk takže se nedivím že postoupil. A navíc je jen můj. Ale Pansy? Ne nepřišla mi ani trochu hezká. I kdybych byla její kamarádka tak bych si nemyslela že je hezká.

" a nakonec tu máme nebelvír! Z nebelvíru postupuje Oliver Hood a Heather Hillová!"

Sakra. Ne. Tohle jsem přesně nechtěla.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat