יום בחיי בקליפורניה

644 16 6
                                    

נ.מ לירון
*הבית של לירון*⬆️

התעוררתי מהשעון המעורר המציק שלי לעוד בוקר מעייף, קמתי מהמיטה בחוסר כוחות ופתחתי את הוילונות הלבנים שהסתירו את אור השמש. נכנסתי לחדר האמבטיה שצמוד לחדרי והתקלחתי. יצאתי לכיוון חדר הארונות וסרקתי את ערמות הבגדים שנערמו אחד על השני בטורים מסודרים, בחרתי ג'ינס שחור עם קרעים, חולצה לבנה עם כיתוב אדום ונעליי ואנס לבנות. התלבשתי ובדקתי את השעון רק 8:00 בית הספר שלי מתחיל ב9:15 הסתרקתי וירדתי לסלון. "בוקר טוב לירוני, איך את מרגישה? ישנת טוב?" שאלה אמה עוזרת הבית בחיוך הסתכלתי סביב הבית היה שומם... "אמה איפה אבא ואמא?" "יצאו מוקדם בבוקר מתוקה, לשדה התעופה יש להם נסיעת עסקים."החיוך נמחק לאט מפניי ומבטי הושפל לרצפה "אוי מתוקה הכל בסדר הם נסעו רק לשבוע" '' רק לשבוע? בלי אופציה להארכה?'' עקצתי בציניות נראת לעין, ", אני יודעת שאבא הבטיח שיפנה בשבילך במיוחד זמן השבוע, הוא השאיר לך כסף כדיי שתבלי עם לין היום במקום לבלות איתו והוא הבטיח שכשיחזור תעשו יום כיף כמו שצריך, רק את והוא." אמרה לי, חייכתי חיוך מזוייף."טוב מה אנחנו מקשקשות?קדימה תאכלי את עוד מעט צריכה ללכת לבית ספר." חייכתי והסתכלתי על השולחן. לקחתי כמה פנקייקים ירקות וביצה קשה, סיימתי לאכול ופיניתי את הצלחת."קדימה ,גברת לירון, את צריכה לצאת הסתכלתי על השעון. 9:00 פאק!

לקחתי את התיק, אמרתי תודה לאמה ורצתי החוצה לנהג שלי.
הגעתי לבית הספר ב9:10 "תראו תראו מי הגיעה" צעקה לי לין מכניסת בית הספר, צחקתי ונכנסתי."מה קורה נסיכה?" שאלה אותי, "מעולה" שיקרתי וחייכתי חיוך מזוייף,"לירון, רואים לך על הפרצוף שמשהו לא בסדר, מה קורה?"היא שאלה במבט מודאג."סתם אבא ואמא שלי נסעו לחול בגלל העבודה" התבאסתי "ואיפה ליאם?" שאלה עדיין עם פרצוף מודאג, "בטח ישן אצל חברים." " את יודעת מה זה אומר?" צווחה והנדתי בראשי."ערב סרט!"
צחקתי וחיבקתי אותה בחיוך. הגענו לכיתה כשהתנגן הצלצול ברקע.לין התיישבה ליידי והתחיל השיעור...

היום עבר מהר יחסית, התבטלו לנו שניי השיעורים האחרוני מפניי שהמורה להיסטוריה הייתה חולה אז שיחררו אותנו הביתה."נתראה בשמונה" צעקה לי לין מיציאת בית הספר הנהנתי אלייה והתחלתי ללכת לכיוון המכונית היקרה שחיכתה לי. נכנסתי הביתה ואמה כבר חיכתה לי, אמרתי לה שלין מגיעה עוד מעט והיא מיד התחילה לפתוח ארונות ולבשל כמה דברים. בנתיים עליתי לחדרי וראיתי את את אחת עוזרות הבית בכניסה לחדרי עם מגש אוכל לצהריים, "בתאבון גברתי'' היא חייכה אליי וסגרה את הדלת. סיימתי לאכול ושקעתי בשינה. קמתי ובדקתי את השעה 19:45  עוד רבע שעה לין אמורה להגיע. ירדתי למטה עוד בפיגמה וראיתי את הסלון כבר מוכן ומסודר. דפיקות בדלת הפריעו לי להסתכל על המעדנים שאמה הכינה כשישנתי.פתחתי את הדלת ולין נכנסה,רועדת מקור."היי לירונייי" אמרה וחיבקה אותי. "הייי" אמרתי וחייכתי.התחלנו את הסרט והתחלנו לאכול את האוכל והחטיפים שהיו על השולחן. צילצול מהטאבלט שלי מסמן לי שמתקשרים אליי 'אבא' היה כתוב על הצג, אמרתי ללין להמשיך ועליתי לחדר ועניתי. "היי אבוש" אמרתי"שלום נסיכה שלי, מה שלומך? אני יודע שזה בהתרעה קצרה אבל קרה משהו בעבודה ונסיעת העסקים שלנו מחייבת אותנו לעבור למקום אחר..." אמר במבט קצת התלבטות. "אני צריך לספר לך משהו,אני יודע שזה דיי פיתאומי אבל זה חייב לקרות''
''אבא, אתה מלחיץ אותי...''
''אנחנו עוברים ל..."

מקווה שאהבתם💜

my vampire brother-אחי הערפד- גמורWhere stories live. Discover now