2- Babygirl

6.7K 126 7
                                    

Aku bermain-main dengan gelas yang berisikan air coke berais itu.

Mana dia ni?
Aku nak balik la...

Aku mengeluh panjang dan bertongkat dagu di atas meja itu.

Tiba-tiba terasa ada satu tangan yang melingkar di pinggang ku. Aku berasa tidak selesa dan terus menegakkan badan ku.

Aku cuba untuk menepis tangan lelaki yang tidak dikenali itu. Namun, dia menarik kerusi ku sehingga kedua-dua kaki ku tersepit di antara kaki nya.

"Lepaslah". Aku masih lagi cuba untuk pergi daripada perangkapnya itu.

"Khairina kan?". Lelaki itu menyebut nama ku menyebabkan aku memberhentikan semua pergerakan ku.

"How-".

"Bukit Bintang Club".

Aku melepaskan keluhan buat kali ke-18 pada malam tu.

"That was months ago. Saya tak kerja dekat situ lagi". Aku masih lagi mencuba untuk melepaskan diri akan tetapi dia memegang kemas kedua-dua lengan ku. Membuatkan aku langsung tak boleh bergerak.

"Dahtu, you kerja sini ke?".

Aku menggeleng.

"Saya dah tak kerja".

"Oh, so, jadi babygirl someone ke sekarang?".

"Kalau tu je awak nak cakap, saya nak pergi dulu". Aku akhirnya berjaya bangun daripada kerusi itu dan ingin berlalu pergi sebelum lelaki dalam lingkungan 30-an itu memeluk pinggang ku daripada hadapan.

"Stop being Khai's babygirl and be mine". Dia menbisikkan kata-kata itu ke telinga.

Khai?

"Let me go".

"Hey, watchu doing doll?". Suara itu membuatkan aku secara tidak langsung berasa sedikit selamat?

Terus lelaki 30-an itu melepaskan aku dan aku berdiri di belakang Khai? Nama dia Khai? Entahlah aku.

"You did nothing wrong, right? Doll?". Aku menggeleng dan memeluk badannya. Dia seterusnya mencium lembut dahi ku.

"Nak dia?".

"Well, shes hot". Lelaki itu menjawab pertanyaannya, selamba sahaja.

"Okay! Stop the music!". Tiba-tiba sahaja musik diberhentikan.

"Kita mulakan dengan harga yang paling tinggi. Then, siapa yang dapat tawarkan harga yang paling tinggi, i will give this cute babydoll to you". He shove me to the front.

Aku terkejut mendengar pengumumannya di tengah-tengah kelab malam itu.

"1 juta!". Kata lelaki yang memerangkap ku sebentar tadi sambil mengangkat tangannya dengan selamba sahaja.

Tak sangka, dia sanggup jadikan aku sebagai barang lelongan di tempat jijik itu.

"1.5 million. Well, i want that babygirl". Kata seorang pakcik tua.

"Okayy, moreee!". Dia tertawa besar.

After a while, dia mendapatkan harga paling tinggi untuk menjual ku. Nilainya ialah 4 juta ringgit Malaysia.

Aku sudah lama melepaskan pelukan ku dan duduk terpaku di salah sebuah stool atau bangku yang ada di situ.

" Okay, kita dah dapat pembeli dengan harga tertinggi. 4 million, doll. You like it?". Dia menundukkan mukanya dan bertanya kepada ku.

Air mata ku menitik satu persatu sebelum aku menggeleng perlahan.

"Aww, kau tak nak tinggalkan aku ke, doll?".

[BOOK 1] PUTERI KHAIRINA ||©Where stories live. Discover now