Aku masuk kembali ke dalam penthouse itu untuk berjumpa dengan Khai untuk menanyakan sesuatu.
Aku memcari-carinya dan menjumpai dia yang duduk di kaunter makanan. Menghirup entah air apa yang ada di dalam gelasnya itu.
I tapped his shoulder.
"Hm? Kenapa tak balik lagi?". Dia berpaling.
"Nak balik macam mana? Dah sejam saya tunggu, takde pon grab". Kata ku sambil mengikat semula rambut ku.
"Oh, takpela. Duduk dulu". Cara percakapannya macam dah separuh mabuk.
Aku lalu duduk di kerusi yang ada di sebelahnya.
"Drink this". Dia menghulurkan aku cawan yang ada di tangannya tadi.
Kebetulan, aku juga sedang dahaga oleh kerana terlalu lama menunggu di luar, tanpa fikir panjang, aku mengambil gelas itu dan meneguk separuh daripada air yang ada di dalam gelas itu.
"Good girl. Now, kau kena tolong aku".
Beberapa minit selepas dia berkata begitu, aku terasa sensasi yang agak pelik di dalam badan ku.
You know, when you feel so needy put of sudden.
Khai sedar akan perubahan reaksi ku itu. Dia tersenyum lalu berkata,
"Maybe i can help you. Come on". Dia menarik tangan ku dan membawa aku ke suatu bilik yang agak jauh daripada kawasan manusia-manusia yang sedang berparti itu tetapi tetap di dalam penthouse milik rakannya itu.
He locked the door and put me on the queen bed.
"Im sorry princess".
"Wh-why?". Aku bertanya dalam masa yang sama sedang menahan perasaan ku sudah membuak-buak itu. Aku pon tak tahu kenapa tiba-tiba terjadi begini.
"I drank viagra and i put it in your drink ealier". He hovered above me while saying that.
Tiba-tiba aku terimbas waktu dimana aku meminum air yang disuakan oleh Khai sebentar tadi.
"How could-".
"Shh, princess. Its okay, im your husband. I'll treat you nicely". He started to throw his shirts on the ground. Same goes to my dress.
"Khai...".
"My baby looks so beautiful".
"Khai".
"Hm?".
"Do anything you want, help me". Akal ku mungkin sudah tidak betul pada ketika itu. Aku menyuruhnya untuk...
"Alright princess".
He brought me to the center of the bed and started doing the thing that i know you know.
...
"Do you like it?". He asked.
Aku hanya mampu mengangguk kecil.
"Good girl".
...
7.35 pagi...
Aku terbangun apabila merasa kesejukan di seluruh badan ku dan rasa sakit yang mencengkam kepala ku.
Aku melihat Khai yang sedang tertidur di sebelah ku dengan tidak berbaju.
Kejadian semalam tiba-tiba menerjah ingatan ku.
Aku mengalihkan pandangan ku ke arah badan ku yang hanya tersarung selimut tebal itu. Dress satin baby blue ku semalam terlihat tercampak ke atas lantai bilik itu.
BẠN ĐANG ĐỌC
[BOOK 1] PUTERI KHAIRINA ||©
Lãng mạn[PUTERI KHAIRINA The Series] Puteri Khairina Amirul Khairin One of the most regretful love story I've written. Hidup seorang gadis suci bernama Puteri Khairina bertukar 360 darjah apabila dia menjadi mangsa tikaman belakang kawan baiknya sendiri...