İkinci defa patlayan Kızıl Gök Ejderi bu sefer daha geniş çapta bir alanı parçalamaya başladı ve çok daha ezici bir aura yaymaya başladı.
Öncekinden yaklaşık olarak 1.3 kat daha güçlü olan bu aura ve ejderha silüetinin yarattığı arbedenin sonucu 130 bin köpeğin ölümü oldu.
(Ejder)-Kaldı 250 bin.
Uzun bir süre savaşıp üstüne 2 defa özel hareketini kullanmıştı ve hala yorgunluk belirtisi göstermemişti. Hatta vücudunun herhangi bir yerinde bir damla ter bile yoktu.
Ejder şu anda inanılmaz mutluydu. İstediği kadar güç kullanabiliyor ve kimse ona "dur" demiyordu.
Bu durum da Ejder'de aklını kaçırmış bir şekilde davranarak her şeyi yok etme arzusu uyandırıyordu ama Ejder artık bu isteklerini kontrol edebiliyordu.
Hepsini olmasada büyük bir kısmını yani.
Ejder geriye kalan 250 bin köpeğe baktı.
(Ejder)-Kızıl Gök Ejderi'ne biraz daha güç katsam ne olur acaba?
Ejder omuzlarını silkti ve kocaman gülümseyerek...
(Ejder)-Denemeden bilemeyiz değil mi?
Ejder yeniden bileklerini birleştirdi ve ellerini diğer iki seferde çok ama çok daha parlak bir şekilde parlamaya başladı.
Hatta öyle parlaktı ki, ışık kırmızı değilde beyaz olsaydı Kyriel hariç herkeste geçici körlüğe neden olurdu.
Kyriel saf ışıktan oluştuğu için böyle bir ışık onu etkileyemezdi.
Saf ışıktan oluşan saçları zaten yeterince parlaktı.
Ancak bu kez Ejder'in ellerini sadece parlamakla kalmıyordu. Bu sefer ezici aura ellerinde toplanmıştı.
Bu aura saniyeler içerisinde inanılmaz bir ağırlığa ulaşarak yeri çökertmeye başlamıştı.
Hatta yerin çökmesiyle birlikte küçük taş parçalar etrafa saçılmıştı. Kyriel ise sağ kolunu sallayarak kendiside dahil herkesi ışıktan bir kalkanın içine almıştı.
Normalde böyle bir şey yapmazdı ama ilk defa bu kadar yıkıcı bir güç görüyordu ve içgüdüsel olarak diğerlerini korumayı istemişti.
Kendisi bunun farkında bile değildi ama yapmıştı işte.
Koruyucu Melek olduğu için böyle bir içgüdüye sahipti ve bu içgüdü tamamen kendi başına çalışmıştı. Diğerlerini bir kalkanın içine almak kendi isteği değildi. Sadece içgüdüsünün işiydi.
Kendi çevresini 3 kat içeriye çökertmeyi başaran aura biraz daha yoğunlaştı ve Ejder'in ellerindeki ışık biraz daha parlaklaşarak neredeyse deprem etkisi yaratan bir kükremeyle birlikte köpeklerin üzerine doğru hareketlendi.
Hızlıca ejderha şekli aldı ve ağzını açarak köpekleri parçalamaya başladı.
Bir ejderha silüeti olsada inanılmaz bir güce sahipti. Özellikle dişleri öyleydi. Gereksiz denebilecek kadar keskinlerdi ve o dişlere çarpan köpekler anında parçalanıyorlardı.
Yaklaşık olarak 15 saniye süren bu yıkımın sonucunda...
(Ejder)-Ha...hepsi öldü lan?
Ejder'in planında hepsini öldürmek yoktu. 200 bin kadarını öldürüp geri kalanını parçalamayı planlıyordu. Ancak öyle görünüyor ki Ejder biraz fazla gaza gelmişti.
250 bin köpeği öldürmenin verdiği şaşkınlığı gizlemeyen Ejder boş gözlerle resmen ceset tarlasına dönmüş olan çevreyi izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha İmparator (+18)
ActionGeçmişte yaşadığı şeyleri tekrar tekrar yaşamamak adına sürekli güçlenmek için çalıştı ve çalışmaya devam ediyor. Sonunda güçlenmek için doğru yeri bularak olabileceği en güçlü hale gelecek ve bu yolda yoluna çıkacak olan her şeyi ve herkesi yok ed...