Bölüm-41 Usta Kai

230 36 4
                                    

Ejder'i yaptığı o şeyleri gördükten sonra kimse tek kelime bile etmek istemiyordu ve şu anda bulundukları ortam inanılmaz derecede gergindi. Herkes sessizce farklı bir şeyle ilgileniyordu. Scarlet, Sayk'ın koluna girmişti. Melekler öylece birbirlerine bakıyorlardı. Muhtemelen telepati yoluyla iletişim kuruyorlardı. Rose yüzünde zorlama bir gülümsemeyle Ice'yi neşelendirmeye çalışıyordu. Fazla konuşmuyordu ancak Ice'yle oynuyordu.

Ejder ise Medusa'yı dizlerine yatırmıştı. Medusa çoktan uyanmıştı ancak Ejder kalkmasına izin vermemiş ve bacağında yatmasına devam etmesini istemişti. Usta Shin'in kardeşi uyanana kadar dinlenmesini istiyordu.

Ortada bir ateş yanıyordu ve Usta Shin'in kardeşi ateşin yanında yatıyordu. Hava da hafiften kararmaya başlamıştı. Usta Shin'in kardeşi bütün enerjisini tüketmiş olacak ki saatler olmasına rağmen hala uyanmamıştı. Vücudu hala sağlamdı. Bu da demek oluyordu ki hiçbir hayvan ona saldırmamıştı.

Yaklaşık olarak 15 dakika daha bu gergin sessizlik ortamda hakimliğini sürdürmüşken Yaşlı Adam'ın hareketlenmesiyle ortamın havası değişmişti.

(Ice)-Usta.

Adamın hareketlenmesine ilk tepki veren kişi Ice olmuştu. Bir kedi olduğu için hisleri oldukça keskindi. Tabii burada bulunan diğer kişiler kadar değildi ama yine de yaşıtlarına göre oldukça sağlam hislere sahipti.

Yaşlı Adam gözlerini yavaşça araladı. Bütün vücudu ağrı içindeydi ve her tarafı ayrı sızlıyordu. Diğer bir yandan ise yüzüne doğru vuran hafif sıcaklık gözünü açtığı ilk saniyeler için hoşuna gitmişti. Ne zaman bayıldığını tam olarak hatırlayamıyordu. Adamın vücudu hala tam olarak kendine gelememiş olacak ki ilk denemesinde oturur pozisyona geçemedi. Tam o sırada ise bir şeyin kendisini sarmaladığını hissetti.

Hemen başını arkasına çevirdi ve ince kolları ve ıslak gözleriyle kendisine sarılan Ice'yi gördü. Ice'nin endişeli olduğu her halinden belliydi. Adamda bunu hemen anlamış olacak ki, elini Ice'nin başına koydu ve gülümseyen bir suratla...

(Adam)-N'aber ufaklık?

Ice bu hareketten sonra ustasının iyi olduğunu hissetti ve ustasını iyice sıktı. Yaşlı Adam yavaşça düzeldi ve etrafına bakınmaya başladı. Bu yüzlerin hiçbirisini daha önce görmemişti. Biri hariç.

O kişiyi görür görmez de gözleri kocaman açıldı ve hemen ayağa kalkıp selam verdi.

(Kai)-Ko-Koruyucu Usta Kai, Yüce Tanrıça Medusa'yı selamlıyor.

(Medusa)-Rahat ol Kai. Normal davranabilirsin.

Usta Kai hareketlenmeye başladığında Ejder, Medusa'yı narince sarsmış ve uyandırmıştı. Medusa'da hızla toparlanarak oturur hale geçmiş ve Ice'nin, ustasına sarılışını izlemişti. Usta Kai onu görünce birden heyecanlanarak selam verince ise birazcık şaşırmıştı çünkü daha yeni uyanmış olan bir adamın -üstelik bu adam oldukça yaşlı- aniden ayağa kalkmasını beklemiyordu.

(Kai)-Ta-tamam. Beni, hayır, Ice'yi siz mi kurtardınız?

(Rose)-Biz kurtardık. Yani, yanımda oturan gümüş saçlı şu arkadaş yaptı desek daha doğru olur.

Rose eliyle Ejder'i göstermişti çünkü doğru olan buydu. Teknik olarak Ice'yi Ejder bulmuştu. Kyriel'i buraya getirip Ice'yi iyileştirmesini söylemişti. Usta Kai'de bularak buraya getiren kişi yine kendisiydi. Diğerlerinin burada pek fazla bir payı yoktu. Ayrıca dolaylı yoldan hepsinin hayatını da kurtarmış sayılırdı. Eğer Poseidon'u ölümden beter bir hale sokmasaydı, daha doğrusu sokamasaydı belki de Medusa haricindeki herkes ölmüş olacaktı. O yüzden bütün övgüyü hak eden tek kişi Ejder'di.

Ejderha İmparator (+18)Where stories live. Discover now