Bölüm-40 İkinci Kişilik

237 37 18
                                    

Ejder'in form değiştirmesiyle yani kendi deyişiyle ikinci kişiliğine geçmesiyle birlikte bulundukları nokta parçalanarak gökyüzüne taşınmıştı. Poseidon hala neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Daha az önceye kadar ölümüne dayak yiyen ve yaraları iyileşmeyen çocuk şu anda tamamen iyileşmişti ve korkunç bir görüntüyle birlikte önünde duruyordu.

Poseidon içten içe geriliyordu ancak bunu belli etmiyordu. Basit bir insandan korkuyormuş gibi görünmek istemiyordu. Yine de bildiği bir şey var ki, bu çocuğun öfkesinden yayılan kana susamışlık Gece'nin Tanrıçası Nyx'in öfkesinden yayılan kana susamışlığa yakındı. Hatta ona denk bile olabilirdi.

(Ejder)-Hoy. Neden saldırmıyorsun?

Ejder sıkılmış gibi görünen boş bir ifadeyle Poseidon'a bakıyordu.

(Poseidon)-B blöflerinle beni kandırabileceğini mi san...

Poseidon gülümseyen bir ifadeyle Ejder'in blöf yaptığını söylüyor ve onu kışkırtmak istiyordu ki...

...sağ kolu...

...koptu.

Ejder en ufak bir hareket belirtisi bile göstermemişti ancak Poseidon'un kolu koparak gökyüzüne savrulmuştu ve ezilip büzülerek resmen suyu sıkılmıştı. Kolun içinde olan bütün kan ise Poseidon'un üstüne yağmıştı.

(Ejder)-Hoy. Neden saldırmıyorsun?

Ejder aynı ifadeyle aynı soruyu bir kez daha sormuştu. Poseidon ise olduğu yerde donup kalmıştı. Neler olduğunu anlayamıyordu. Ejder'den daha hızlı olduğu kesindi ancak Ejder'in hareket ettiğini görmemişti.

(Ejder)-Hoy.

Kolu kopmuştu ve havadayken ezilerek işe yaramaz bir hale getirilmişti.

(Ejder)-Neden saldırmıyorsun?

Bu da yetmiyormuş gibi kendi kanıyla kirletilmişti.

(Ejder)-Soruma cevap versene.

Poseidon içinde olduğu durumu değerlendirmeye çalışırken Ejder ses tonunu hiç değiştirmeden sakince Poseidon'a sesleniyordu.

(Ejder)-Hadisene.

(Ejder)-Bana da küçük tanrıçama vurduğun gibi vursana.

(Ejder)-Biraz önce yaptığın gibi kemiklerimi kırsana.

(Ejder)-Bana yukarıdan baksana.

(Ejder)-Beni küçük ve işe yaramaz bir böcek olarak görsene.

(Ejder)-Söylesene Poseidon...

(Ejder)-...sen benden...

(Ejder)-...korkuyor musun yoksa?

O anda Poseidon durdu.

Korkmak mı? Ben mi? Zeus'un kardeşi. Athena'nın kocası. Denizlerin ve depremlerin Yüce Tanrısı Poseidon. Değersiz bir çocuktan mı korkuyorum? Elbette hayır. Kim aptal bir insandan korkar ki? Ben...gerçekten de bu insan evladından korkuyor muyum? Hayır hayır hayır!!! Ben kimseden korkmam. Ben Yüce bir tanrıyım ve ne istersem alırım. Evet. Ben buyum. Yüce bir tanrı. İnsanlar denen bu zayıf varlıkların ulaşamayacağı kadar yüksekte olan varlığım ben. Bugüne kadar istediğim her şeyi elde ettim ve şimdide bu çocuğun canını istiyorum.

Bu düşüncelerle kavurulup titremeye başlayan Poseidon aniden gülmeye başladı.

(Poseidon)-HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Ne düşünüyordum ki!? Birazcık Nyx'i andırıyorsan ne olmuş yani!? Özünde hala sınırları olan düşük bir varlıksın o kadar!!! Lütfen çabuk ölme ve beni biraz eğlendir çocuk!!!

Ejderha İmparator (+18)Where stories live. Discover now