Sessizce geçen birkaç dakikanın ardından görüntüde duran Ejder figürü hala karanlık bir aurayla kaplıydı. Derken...
(Kyriel)-Bakın. Ejder'in karanlık aurası dağılıyor!
Kyriel hemen haykırdı çünkü keskin gözleriyle Ejder'in karanlık aurasının dağıldığını görmüştü. Oldukça yoğun olan bu karanlık yavaşça yoğunluğunu kaybediyordu. Tabii aynı anda rengi de soluyordu.
Şu anda belli olmasa da Ejder'in gözleri düzelmişti. Yani iki gözü de artık gümüş renkteydi. Ejder oldukça iyi görünüyordu fakat evleri ve evlerinin çevresindeki orman artık yoktu. Daha doğrusu, neredeyse yoktu. Çok büyük bir bölümü yok olmuştu. Çevre şekilleri de değişmişti ve şekilsiz tepeciklerle dolu bir alana dönüşmüştü.
***
Vücudunu kaplayan karanlık aura neredeyse tamamen dağılmıştı ve zihni tamamen sakinleşmişti. İnanılmaz bir miktarda güç sergiledikten sonra bile yorgun hissetmiyordu. Hatta tam tersine, her zamankinden çok ama çok daha mükemmel hissediyordu. Poseidon'la dövüşürken bile o kadar fazla miktarda güç harcamamıştı.
(Ejder)-Bizim ev uçurumun kenarındaydı. Eskiden oradaydı yani. Artık devasa bir çukurun ortasında. Gerçi evden geriye bir şey kalmadı lan. Neyse Usta Kai'nin dünyası hala sağlam.
Şimdilik Ejder'in zihni gayet sakindi ve zihninin parçaları birbirinden çokta uzakta değildi. O yüzden şu an için Ejder'e, normal birisi gibi düşünebilir diyebilirdik. Tabii bu durumun ne kadar süreceği de meçhuldü. Belki birkaç saniye sonra sonlanırdı belki de birkaç saat ya da birkaç gün sonra.
(Ejder)-Medusa şu an ne yapıyor acaba? Gidip bakayım bari. Buraları sonra düzeltirim.
Ejder, Neo'nun gücü yardımıyla çevreyi saniyeler içinde eski haline getirebilirdi. Ağaçlar için bir fidan dikmekten başka şansı yoktu gerçi ama, boş zamanı çoktu, o yüzden ağaçları dert etmeye gerek yoktu.
Kendi kendine yaptığı o konuşmadan sonra Ejder birden kayboldu ve ayakları altındaki dünya hızla değişerek çimenlerle kaplı açıklık bir alana dönüşmüştü. Artık Usta Kai'nin dünyasındaydı.
(Ejder)-Ah, Medusa. Niye çarşaflasın sen?
Ejder dünyaya girdikten sonra gördüğü ilk kişi Medusa olmuştu ve kendisi bir çarşafla sardığını fark etmişti. O anda ise, en son Medusa'nın yatakta olduğunu hatırlamıştı ve üstüne giyinmeye fırsatı bile olmadan buraya geldiğini hatırlamıştı.
(Medusa)-Çarşaf mı? Aaahhh.
Medusa şu ana kadar çarşafla olduğunun farkında bile değildi. Hatta olaylar o kadar hızlı gelişmişti ki diğerleri bile Medusa'nın çarşafla olduğunu fark etmemişlerdi. Daha doğrusu Medusa'ya bakacak zamanları olmamıştı çünkü gökyüzündeki bir görüntüden Ejder'i izlemeye başlamışlardı.
Medusa hemen çarşafı iyice etrafı sarmıştı. Ancak bir anda sıkıca tuttuğu çarşaf elinden kaybolmuştu ve üzerinde bir kazak belirmişti.
(Ejder)-Hallettim.
Ejder hızını kullanarak Medusa'nın bile göremeyeceği kadar hızlı bir şekilde kendi kazağını ona giydirmişti. Ejder'in bu aşırı hızı yaklaşık olarak elli bin kilometre civarıydı. İleride daha da hızlanacağı kesindi ancak şimdilik hızının üst sınırı buydu.
(Rose)-Oldukça sakin görünüyorsun.
Az önceki karanlık auranın yoğunluğunu gördükten sonra Rose, Ejder'in bu sakinliğini görünce biraz garipsemişti. Sonuçta Ejder'in az önceki karanlık aurası fazlasıyla yoğundu. Ayrıca Medusa'nın ne kadar korktuğunu ele alacak olursak, az önceki Ejder'in ne kadar ağır bir kana susamışlığa ve tehlikeli bir havaya sahip olduğunu tahmin etmek hiçte zor değildi. Yani şu anda Ejder'in bu derecede sakin olması biraz fazla tuhaf bir durumdu.
YOU ARE READING
Ejderha İmparator (+18)
ActionGeçmişte yaşadığı şeyleri tekrar tekrar yaşamamak adına sürekli güçlenmek için çalıştı ve çalışmaya devam ediyor. Sonunda güçlenmek için doğru yeri bularak olabileceği en güçlü hale gelecek ve bu yolda yoluna çıkacak olan her şeyi ve herkesi yok ed...