ChristianKdyž jsem dorazil do domu na pláži, slunce už mizelo za obzorem. Vešel jsem dovnitř a uviděl Alexe, jak sedí na pohovce a leští své zbraně a nože. Ten bastard miloval, když se jeho hračky leskly.
"Maya je nahoře," zamumlal, aniž by spustil oči z dýky, kterou držel v ruce.
Náš pokoj byl prázdný, ale z vedlejšího pokoje jsem slyšel tichý zpěv. Samozřejmě že tam byla. Měl jsem to tušit.
Přistoupil jsem blíž a tiše jsem zatlačil do dveří, jen aby se mi při pohledu před sebe sevřelo srdce.
Maya se pohybovala po pokoji. V pozadí hrála pomalá píseň, zatímco se točila a na její krásné tváři byl vidět úsměv.
Nevšímala si mé přítomnosti a já využil příležitosti, abych ji obdivoval. Opřel jsem se o dveře a nespouštěl jsem oči ze své lásky.
Maya měla na sobě světle růžové šaty, které jí sahaly až ke kolenům. Hnědé vlasy jí volně visely na zádech, zatímco tančila bosá. Vypadala jako andílek. Neuvěřitelně krásná.
Když se otočila a uviděla mě, z jejích červených rtů se vydralo tiché zaúpění. Maya ztuhla a chvíli na mě zírala.
Přistoupil jsem k ní, až jsme stáli metr od sebe. Zírala na mě s hlavou nakloněnou na stranu a čekala na můj další krok, který nás oba překvapil.
Natáhl jsem k ní ruku a pronesl slova, o kterých jsem si myslel, že je nikdy neřeknu. "Můžu si s tebou zatančit, zlato?"
Její ústa se otevřela a pak se zase zavřela. Viděl jsem, jak se jí ve tvářích objevil náznak červeně, jak stydlivě sklonila hlavu a na rtech jí hrál malý úsměv.
Připadalo mi naprosto roztomilé, že po tom všem, co jsme spolu prožili, a po všech věcech, které jsme dělali, se přede mnou stále stydí.
Rozhodně byla také odvážná a pod Miiným vlivem se proměnila v malou potvůrku, ale byly chvíle, kdy byla plachá a neklidná - sladkost v jejím počínání mi téměř stahovala hruď.
"Neumím tancovat," zašeptala Maya.
Chytil jsem ji za pas a dal jí pusu na čelo. "Já taky ne."
Maya se rozzářila, a když jsem se tiše uchechtl, znovu sklonila hlavu a schovala tvář do mé hrudi. Moje paže se sevřely kolem jejích boků, když mi ona položila ty své kolem pasu.
A pak jsme se pohnuli. Pomalu, v rytmu písně.
Maya si spokojeně povzdechla, když jsme se navzájem objímali. Neřekl bych, že jsme tančili. Pohybovali jsme se jen v malých kruzích, ale stačilo nám to. Ten tichý okamžik mezi námi pronesl stovky slov.
Když se náš tanec chýlil ke konci, zvedl jsem Mayu za pas a zatočil s ní. Kolem nás se ozýval její smích. Srdce se mi sevřelo, když její tvář zářila naprostým štěstím. Maya byla vzácná.
Potřeba chránit ji byla tak ohromná. Nedokázal jsem si představit, že bych ji někdy ztratil.
Položil jsem ji na zem a zadívali jsme se jeden druhému do očí. "Jsi tak nádherná," zašeptal jsem.
Znovu. Bylo to tak. Ten stydlivý a sladký úsměv.
Když se naše rty dotkly, byl to sladký polibek. Lehký, jemný a velmi sladký. Líbali jsme se, dokud jsme neztratili dech.
Odtáhli jsme se od sebe jen proto, abychom popadli dech, a pak jsme se znovu spojili rty. Tentokrát byl náš polibek tvrdý a vyžadující, oba jsme se pomalu přestávali ovládat. Během několika vteřin jsem ji přitiskl ke zdi a její nohy se mi ovinuly kolem pasu.
"Co se ti... líbí?" Maya se zeptala, její hlas byl trochu chraplavý.
"Hmm... ty," řekl jsem na její krk a začal ji líbat.
"Ne... chci říct... jíst. Co rád jíš?"
"Tebe. Chystám se tě sníst." Štípl jsem ji do kůže u klíční kosti a slyšel, jak zasténala.
"Jídlo," zalapala po dechu.
Co to sakra? Proč mluvila o jídle zrovna v takové chvíli?
Maya mi obtočila prsty kolem mých vlasů a odtáhla mi hlavu.
"Jaké je tvoje oblíbené jídlo? Třeba zákusek?"
"Proč?" Zeptal jsem se, naprosto zmatený náhlým zvratem událostí.
Pokrčila rameny. "Chci se o tebe postarat. Uvařit tvoje oblíbené jídlo a tak. Děláš toho pro mě tolik, Christiane, a já ti toho na oplátku dávám tak málo."
Její úsměv se vytratil, štěstí nahradil smutek.
Než jsem odpověděl, políbil jsem ji na rty.
"Už teď se o mě staráš, lásko. Staráš se víc, než si myslíš."
"Ale..." začala namítat.
"Ne." Přerušil jsem ji.
"Ale pořád to tak chci. Jaký je tvůj oblíbený dort?" zeptala se znovu. Za posledních pár týdnů jsem také zjistil, že Maya je velmi tvrdohlavá. Nemělo smysl se hádat, protože nakonec vždycky vyhrála. I když jen proto, že jsem ji nechal vyhrát.
"Čokoládový," odpověděl jsem. Vlastně mi to bylo jedno. Dort jsem nejedl, ale jestli mi chtěla upéct... jestli jí to vrátí její sladký úsměv, tak jsem jí v tom nehodlal bránit.
A bylo to tady. Její sladký dechberoucí úsměv byl zpět.
ČTEŠ
Dangerous love (Icy Love 2)
Teen FictionPS? Nečti bez prvního dílu. Anděl je někdo, kdo je sladký, laskavý, starostlivý, klidný a jemný. Nejkrásnější žena na planetě. Někdo, kdo je úžasný ve všech směrech. Je to dívka, která vám rozbuší srdce, když vejde do místnosti. Dívka, kterou budete...