57

3K 147 16
                                    

Mia

Oči se mi rozšířily a rychle jsem se od Romana odtáhla. Nepouštěl se mých tváří.

Otočila jsem hlavu a uviděla Cessara, jak na nás zírá. V jeho očích bylo vidět, co cítí. Díval se na mě, jako bych ho zradila.

Srdce mě bolelo při pomyšlení, že jsem Cessarovi ublížila . Ohlédla jsem se na Romana a naše pohledy se setkaly. Prosil mě očima.

Ale nemohla jsem mu dát, co chtěl.

Podívala jsem se na naše propletené ruce a pomalu se odtáhla. Chytil mě pevněji, ale já jsem se vykroutila, dokud jsem nebyla volná. Aniž bych se na něj podívala, ustoupila jsem a otočila se k Cesarovi.

Vstoupila jsem přímo do Cesarovy náruče a zabořila mu obličej do hrudi. Zhluboka jsem se nadechla a vdechla jeho známou vůni. Tohle jsem potřebovala.

Vzal mě do náruče a odnesl do svého pokoje. Jakmile se za námi zavřely dveře, přitiskl mě ke zdi a dal své rty na mé.

Cessar mě zuřivě líbal, když nás tlačil k posteli. Padla jsem na měkkou matraci, když se na mě usadil. Než jsem se nadála, vysvlékl mě z noční košile, až jsem pod ním ležela nahá.

Jeho polibek byl bolestivý, jeho ruce tvrdé na mé kůži. Jeho doteky mě nepátraly. Nedotýkal se mě, aby mi přinesl rozkoš.

Cessar se zdál být téměř ztracený ve své mysli.

" Cessare?" Zeptala jsem se.

Neodpověděl. Místo toho pokračoval v polibcích na mém krku. Mělo by mi být dobře, ale tentokrát jsem cítila jen chlad. Téměř jsem byla odloučená.

" Cessare? Co to děláš?"

Když mě ignoroval, moje panika ještě vzrostla a já se mu opřela do ramen. "Cessare, přestaň."

Nepřestal. Líbal mě dál po břiše, až se jeho tvář ocitla mezi mýma nohama. Cessar, který se dotýkal mého těla, nebyl to on.

Nehty jsem se mu zaryla do ramene, jak jsem do něj silně strčila. "Cessare, přestaň!" Zakřičela jsem hlasitěji.

Zvedl hlavu a v očích se mu zračila směs chtíče a vzteku. Chvíli vypadal zmateně, pak zakroutil hlavou na stranu a věnoval mi žhavý pohled.

"Děsíš mě. Co je to s tebou?" Řekla jsem a odtáhla se od něj. Popadla jsem přikrývku a přitáhla si ji, aby zakryla mé tělo.

Jeho výraz se změnil na vyčítavý, v očích se mu zableskla lítost. Cessar si téměř zlostně prohrábl vlasy, i když tentokrát se zdálo, že se zlobí sám na sebe.

"Mluv se mnou," žadonila jsem a dívala se na muže, kterého jsem milovala, jak s něčím bojuje ve své hlavě.

Svalil se na postel vedle mě a zíral do stropu. Třel si rukou obličej a v hrudi mu vibrovalo tiché zavrčení.

"Kurva! Omlouvám se. Je mi to tak líto, Mio. Nevím, co to se mnou je. Přivádí mě to k šílenství, když ho vidím, jak se tě dotýká," odpověděl skrz zaťaté zuby. "Měl na tobě ruce a já je chtěl odříznout od jeho těla."

Při té představě mě zamrazilo. "Cessare," vyhrkla jsem.

Otočil se ke mně čelem. Mlčky jsme na sebe zírali, než konečně zvedl ruku. Jemně mě pohladil po tváři, v očích měl něžný výraz.

"Vadí mi, že tě měl první," zašeptal.

Ucukla jsem při té připomínce a odtáhla se od něj. " Slíbil jsi, že to nikdy nevytáhneš. Je to minulost. Nech to tak, Cessare. Teď máš mě. Vybrala jsem si tě."

"Já vím," zamumlal.

"Tak přestaň tolik přemýšlet. Prosím, Cessare. Nedovol, aby se mezi nás dostal Roman. Nechala jsem ho v minulosti a ty musíš udělat totéž," prosila jsem ho.

I když jsem ta slova vyslovila, moje mysl křičela lži. Opravdu jsem Romana nechala v minulosti? Opravdu jsem s ním skončila?

Milovala jsem Cessara. Vybrala jsem si ho.

Ale když jsem si dnes večer myslela, že je Roman zraněný, měla jsem pocit, že se mi srdce rozpůlí. Jak je možné, že jsem se takhle cítila i po tolika letech?

"Je mi to líto, Mio."

Zadívala jsem se na Cessara a cítila, jak se mi srdce ještě o kousek rozšířilo. Tenhle muž stál při mně, když jsem ho nejvíc potřebovala - když tu pro mě Roman nebyl.

Cessar tu pro mě byl, když mě Roman nechal zlomenou.

Naklonila jsem se dopředu a pomalu jsem Cessara políbila. Zasténal mi do rtů a se stejnou vášní polibek opětoval. Když jsem se odtáhla, na rtech mi hrál malý úsměv. Srdce už mi nepřipadalo tak těžké.

Prsty jsem mu zajela do vlasů a usmála se na něj. "Potřebuju do koupelny. Hned jsem zpátky," zamumlala jsem, než jsem seskočila z postele.

Zavřela jsem za sebou dveře a šla k umyvadlu. Dívala jsem se na svůj odraz a rychle jsem se učesala. A pak jsem si umyla obličej.

Omotala jsem si bílý župan kolem sebe a zhluboka se nadechla.

Pevně jsem přitlačila... silněji než předtím. Vytlačila jsem Romana z hlavy i ze srdce. Odmítala jsem na něj myslet. Na nás.

Dangerous love (Icy Love 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat