Lux 61

16.8K 1.5K 1.2K
                                    

Herkese merhaba, evlilik hazırlıkları yüzünden geç bölüm atabildim. Bu bölüm +18 sahneler içermektedir, uyarayım. Yorum bırakırsanız çok sevinirim. Bölüm günlerini öğrenmek isterseniz instagramdan duyuru yapıyorum. insta: isilsugultekin Çok değerlisiniz!


 insta: isilsugultekin Çok değerlisiniz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sen de hissettin,

Bu kalbinin ortasındaki mahşeri.

Beni diri diri yaktın,

Umurumda olmayacak kadar aşıktım.

Empara Mi- Wygd

N: Sabah Yıldızı.

N: Sana söylemek istediğim bir şey var.

SY: Efendim?

N: Birkaç soru soracağım ve açık olacağım.

N: Beni seviyor musun?

Orkun'un evinin banyosunda yerde oturuyordum. Nehir'e lavaboya kadar gittiğimi söyleyip onu çatıda bırakmıştım. Şişeyi de yanıma almıştım, içip içip çatıdan yuvarlanmasını istemiyordum çünkü.

Ondan gelen mesaj ile beynim dönmüştü adeta. İki ucu boklu değnek durumuna düşmüştüm.

SY: Bu soru nereden çıktı?

N: Basit. Seviyor musun sevmiyor musun?

SY: Sana değer veriyorum.

N: Aynı şey değil.

N: Ama önemli de değil.

N: Senin kalbini kırmak istemiyorum. Bunu düşündüğümde bile stresten midem bulanıyor. Açık olmak istiyorum.

N: Biri var.

N: Ve ben ikinizin arasında kalmıştım. Daha doğrusu ona karşı bir şeyler hissettiğimi fark etmemiştim.

N: Çünkü korkuyordum. Kalbimin tekrar kırılmasından. Hayatımdaki her şeyin yerle bir olmasından.

N: Ve biliyor musun. Oldu da. Günün sonunda tekim ayaktayım. Ve ne istediğimi fark ettim.

N: Sen bana en karanlık dönemimde yazdın. Elimden tuttun. Ve ben şu an bok gibi hissediyorum.

N: Çünkü kalp kıracağım. Kalp kırmaktan korkarken insanları belirsizlik içine sürüklediğimi fark ettim. Bu daha çok incitici.

N: Kırmak istemediğim birinin yüzündeki kırılmışlığı gördüm. Her defasında incittim, kaçtım, saklandım.

N: Artık kaçmıyorum. Eğer kaçarsam ne kaçırdığımı asla bilemeyeceğim.

Matmazel Noir • yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin