"Episode 35"

"Next Day, Umeed was sleeping peacefully. Farjaad woke up and get ready for his office, he was ready and starring Umeed. He smiles on her and kissed on her forehead. Then he leaves for his office"

In afternoon, Umeed was scrolling her phone. Farjaad calls her and she receives the call

Umeed: "kyu call ki hai?" She asked in ordering tone..

Farjaad: "isliye kyuke mera dil chah raha tha"

Umeed: "acha, ab mein kal se cafe jaongi. To jab bhi ap pareshan karenge?" she asked to him..

Farjaad: "Umeed, tum bht careless ho. Please apna khayal rakhna, khana time par khana aur zyada bhag dor mat karna" he ordered her

Umeed: "acha theek hai, ap itni tension nahi len aur apne kaam par dhyan den"

Farjaad: "please Umeed, mein tumhe kehraha hun na.." he said softly..

Umeed: "han theek hai, ap apna khayal rakhen aur mein apna khayal khud rakhlongi bye" she said innocently..

Farjaad: acha baba theek hai, bye" he said with smile and he disconnect the call..

"In evening, Umeed was in balcony and starring outside, she saw that Farjaad came there. He came outside the car and saw Umeed. Umeed smiles on him and leaves the balcony, Umeed came towards stairs and Farjaad also came towards the stairs, Umeed was running towards him"

Farjaad: "ek min Umeed, neeche nahi utarna" he said in strict tone.

Umeed: "kyu?"

Farjaad: "tum jis tarah bhagti hui ai ho na, bht careless ho wahin rehna" he said in strict tone..

Umeed: "Farjaad, mujhe kabhi na kabhi to neeche ana hai na" she said sarcastically..

Farjaad: "han theek hai, abhi neeche nahi ao. Maa bhi abhi tak nahi ai hain."

"Umeed make a face and Farjaad went upstairs, they both went to their room and Umeed sits on bed, Farjaad put the coat on the chair and sits beside there"

Farjaad: "kya hua, kya soch rahi ho?" He asked softly..

Umeed: "yehi ke jab sab ko pata chalega, to sab ka kya reaction hoga" she said with wild smile..

Farjaad: "sab bht khush honge" he said innocently..

Umeed: "ap khush hain?" She asked sarcastically.

Farjaad: "ye bhi pochne wali baat hai, zindagi mein sirf 3 baar mein khush hua hun"

Umeed: "aur wo konse 3 anokhe lamhat the?"

Farjaad: "ek dafa is waqt jab tumne mujhe SHO ke samne apna husband banaya the" he giggled..

Umeed: "acha aur dusri baar?" She asked curiously..

Farjaad: "jab tum shaadi ke baad meri life mein, is room mein ai" he said and smiling on her..

Umeed: "aur 3 baar ab ap is news par khush hain"

Farjaad: "exactly, lekin tumhe kya lagta hai kahaniyan banana sirf tumhe ati hain, dekha SHO ke samne apne bete ka naam farmeed bataya tha" he giggled.

Umeed: "directly ye kyu nahi kehta ke apne "Farmeed" name sochlia hai" she said innocently..

Farjaad: "exactly" he nodded her head..

"Umeed smile and put her head on his shoulder, he hold her arm and Farjaad also put his head on his head"

Umeed: "aj ham baba ko jakar ye news sunaigai" she said in demanding tone..