8.Crawsis✔️

**TIME SKIP**

Skaii Akira Jackson|20 years Old|Kaii\Kira|

"A liee Yuh have use enuh lani,"I said to kehlani laughing after she hissed.

We we're at the part of my house where i did hair and i made her install a wig on me and she pretty good even tho she didn't know much.

I'm probably gonna take it out to promote the wig i got from that business place last night tho.

"Bayy styling ting yuh deh pon from wah day enuh?But mi nah say nothing..Muss yuh man a bruk yuh out."She says getting up and walking over to where the broom is.

I hiss when she says this and she giggles.

Right now a choke mi want choke badz.

You ever yet have sum against dah man deh..tell yuh fi mek mi tek over enuh cause yuh nuh too righted.

No enuh yuh woulda gi weh mi pussy at that exact moment.

Murrda!glad yuh know.

I smile shaking my head at my thoughts.

"Him tek long fi reply to mi text last night so mi nah reply to him until next week monday."I told her getting up and she gasped haulting her movements.

She was sweeping.

Mi nuh wrong har..

Yuh extra sah.

"Really skaii?,"She says mouth agape and i hum scrolling through my dm's.

"Nosa..Mi affi wonder if yuh righted morewhile."She says and i chuckle.

"Wonder e same ting too sometimes."

She shakes her head smiling.

Finding the business page's dm i begin typing.

Me:Hey!,Thank's so much for sending me the wig.It's cute!Putting it on sometime tonight will make sure to mention you.

It cute yes..di bag weh it inna.

Mi soon open it but mi just a say it cute fi di dm nuh dry.

All dem do try nuh question mi and mek sure say anuh one orange wig.

"We still ago buy the kfc?"I ask kehlani taking up my purse since i had already planned on going somewhere today before she came over.

"Yea..Mi want go starbuck's a halfway tree first tho..then go the kfc there."She tells me putting the broom back in the corner of the room.

Kfc a halfway tree slow yuh fuck but mightaswell instead of making two stops.

"Alright..Hope dem nuh slow today."I say and she furrows her brows as we walk out the room together.

She closes the door and begin's walking beside me again to the front door.

"When mi go dem nuh seem slow to me."She tells me.

"Mi guh there 2 time only and both times dem did slower than how Kevin woulda tek fi mek yuh cum."I say and she bursts out laughing.

I close the front door laughing aswell.