20.Problems✔️

"Abigayle weh yuh say gwan now cause yuh just a chat and cuss a the same time every five seconds

"Abigayle weh yuh say gwan now cause yuh just a chat and cuss a the same time every five seconds."One of my friends that are on the call says.

"Mi say him deh with she weh mi just send inna the groupchat.Wah she have weh me don't have??All of a sudden he's just obsessed with her."I say with a frown.

I cried last night when I saw a video of her in his lap and he's literally rubbing her down.

I hate this!

So fucking bad!

A you mek we fava eediat enuh abi

Mi nuh know a who and yuh.

Cyah believe yuh mek a man tell yuh say him nuh want yuh more than one time

Joke,serious,lie whatever mi nuh bizniz.

You past fool fool.

"Everything she mention him in he reposts and he never did that for me!I had to repost them myself when he wasn't looking and I was never post.Di bitch have har own square pan him page!"I say my eyes full of water.

Ashalee laughs before speaking.

"Yah eediat??."

I wipe both my eyes."What??"

"I asked If your an idiot abigayle."She said again but in standard English.

Torii laughed.

I don't reply.

"Unuh suppoused to have mi back inna all a this.You guys are literally my friends,"I began.

Just as I went to continue ashalee stopped me.

"We suppoused to have yuh back yes but in certain situations abigayle.Not a situation where yah mad over a man weh tell yuh him don't want yuh!The fuck wrong wid yuh?!"

"Both a them goodly doh block yuh fi a reason,them want yuh fi see the relationship.Yuh see badz a gwan like eediat over you???Ee?"She finished her voice making me know she was angry.

Seet deh.

Perfect time to say I told you so.

"And yuh know wah bun me even more?Your a pretty girl.Anuh like say yuh ugly.Yuh just fool fool and fail fi see things the right way.Something wrong-"Not giving her a chance to finish I hang up making sure to block both their numbers.

Yuh try nuh run back to them bout nothing enuh gyal!

A you run the people them after them a tell yuh di truth.

Idiot.

I don't care anymore at this point.

I feel a single tear spill from my eye.

Shit.

Everything yuh bawl fah.

Manclown she.