10.Calmc✔️

**THE NEXT DAY**

"Suh a who yuh leff di pitney dem wid??"I asked my cousin who's wig i was installing

"Suh a who yuh leff di pitney dem wid??"I asked my cousin who's wig i was installing."Nobody..dem have sense and mi leff food fi dem eat."She replied chewing her gum.

But a wah di rass dis??..

Kidnapping nor break in nuh keep again.?

Muss.

Morewhile amanda mek mi wonder if she have sense di way how she gwan fool fool.

"Oh..Tana start go school now orr."I carried on the coversation as i added the wig glue."Yea di man weh drive benz weh mi did a tell you and aunty bout a pay fi it and tings."She told me with a smile.

"Mi Glad essi?.Still plan fi move tho cause waterhouse nah do mi nuh good."She said scoffing after.

Den yuh just a know?.

Limit.

Hmm.

"Oh,"I simply said continuing to do her hair.

This wig was cute and i think it will fit her face.It was also nice and simply.

I turned up the music that was playing throughout the room.

"I will Never ever live fi impress people..and mi nuh know how unuh live fi impress people."

I hummed to the song as i took up the blow dryer and my phone at the same time since it made a ding noise.

After what happened yesterday badz wouldn't stop text mi and call dung mi phone suh mi wouldn't suprised if a him.

And best believe mi leff him pan read and decline dem call deh.

Bright.

I open my phone seeing that it was a missed call from my mother.

I enter her chat leaving a text before turning my phone back off.

Me:Soon call yuh mom..have a client right now.

Birth giver Hearted this message.

After seeing that i started blow drying the glue abit before turning the blow dryer off and turning off the wig.

A weh yuh say yah do skaii??.

Shh.Mi have di remedy fi di gyal dem hair look angled.