15

Because unuh ask.....

RYAN'S P.O.V.

9:30 a.m.

As soon as I was awake I was on my way to Mobay.

In less than 3 hours I pulled up to the house where Blacks and Chippy were. Dapping them up we sat in the living room ready to discuss the call from last night.

"Weh ya seh now bout the old bwaaii," I asked Blacks.

"We go to the man yesterday cause a did time fi him pay yuh back and him a say him nuh have it and a gi bay tuff chat back a it. When we go fi ruff him up now him escape but we have a man a search fi him whereabouts." Blacks told me.

"Mek sure mi get it before the day done." I told him.

"Everything pon e ends good?" I asked Chippy.

"Yeah man. Nothing strange naa gwaan right now but if Donald a go be a problem den some a the man dem a go waa start war and memba we nuh want that" He replies.

Shaking my head I said, "Just mek sure mi get him whereabouts before the day done."

In case you're wandering mi a nuh badman but mi just a run off e turf fi mi bredda until him baby mada have baby. Mi used to ina the army but mi contract did up so mi decide fi just retire until mi find something else do. But the same time mi bredda find out seh him girlfriend pregnant and she tell him seh she nuh waa haffi a worry bout nothing while being pregnant so him ask mi fi gwaan dweet until the baby drop. Fi mek it easier fi mi him set up some truce so the man dem nuh in a nothing wid each other during that time but now the bwaaii Donald waa cause trouble. Just a pray seh him nuh affi mek mi kill him cause badness a nuh fi mi. If it do come to that mi mek Blacks or Chippy dweet.

"Mi a go cut ya now and go look fi first lady" I told them getting up. Dapping them up again I left then drove towards my mother's house.

The lady use to live a bog walk wid daddy enuh but because them couldn't gree she leff and come stay down here wid Theo until she find man and all gone live wid him.

Pulling up to the house I honked at the security to let me in. It seemed as if he notified mommy because she came out the house running towards the car.

"Mi likkle son!" She greets me as I got out the car.

"Wah gwaan mommy" I smiled.

"Mi deh ya enuh mi son. Long time mi nuh see yuh" She said hugging me.

"Mi been busy. A business mi come dung here come deal wid" I told her.

"Suh a never me yuh come look fa?? Yuh deven call mi again" you could hear the sadness in her voice.

"Mommy a true mi busy man but mi a go make sure mi call yuh more often" I promised her.

"Alright" She answered.

I told her to go get ready because I was going to take her out today. Hailing her boyfriend I went to sit in the couch as she went to get ready.

-
-
-
-
-
-

I told mom to get anything she wanted but it's like she want the whole a Jamaica. The lady want sumn out a every store.

Seeing that the time was getting closer to 5 p.m. I told mommy I was ready to go because I need to go back home.

Mi deven call Nya from morning. Jah jah

And she deven call me. A wonder if she alright?

Cause normally if she nuh hear from mi she would a call mi so the fact seh she nuh call mi from morning strange.