အပိုင်း ၅၀

109 10 0
                                    

အပိုင်း ၅၀

ကျောင်းအုပ်ကြီးရုံးခန်းမှ တက္ကသိုလ်ဌာနမှူး ထွက်လာပြီးနောက် သူ့ခြေလှမ်းတွေက အနည်းငယ် တောင့်တင်းနေသေးသည်။ သူ့နဖူးမှ ချွေးများက သူ့အင်္ကျီပေါ် ကျလုနီးပါးဖြစ်ကာ သူကြားလိုက်သမျှ အကြောင်းအရာများကို ဆက်တွေးနေမိသည်။ အဆောက်အဦတံခါးဝဆီ ရောက်တဲ့အခါ ကျောင်းသားအချို့က အလျင်အမြန် ပိတ်ဆို့ခဲ့သည်။

"ဒါရိုက်တာ စုန့်၊ ကျောင်းအုပ်ကြီး ဘာပြောလိုက်လဲ၊ ကျွန်တော်တို့ တောင်းဆိုတာကို ရှင်းပြခဲ့သေးလား "

"ကျွန်တော်တို့ အားလုံးကို အရူးတွေလို့ ထင်နေကြတာလား။ အိုက်မူနဲ့ တခြားသူတွေကို စစ်သင်တန်းကျောင်းက တိုက်ရိုက်လက်ခံတာ မရှိသေးပေမယ့် ဘာလို့ သူမက သင်တန်းတက်ပြီး လှည့်စားခဲ့တာလဲ!"

"တစ်နှစ်တာရဲ့ သမာသမတ်မကျတဲ့စာရင်းသွင်းမှုကို အစီရင်ခံဖို့ တီဗွီဌာနကို ဖုန်းဆက်ပြီးပြီ!"
တက္ကသိုလ်ဌာနမှူး မျက်နှာတစ်ပြင်လုံးက အမြင်မတော်သလို၊ သူရခဲ့တဲ့ တုန်လှုပ်ချောက်ချားမှုတွေက ဤလူရှုပ်ကလေးတွေ အားလုံး ဒုက္ခပေးတာကြောင့် ဖြစ်သည်။ ကျရှုံးသူအားလုံးကို ဘွဲ့ရအကဲဖြတ်မှု ပေးနိုင်အောင် လုပ်ပေးဖို့ သူဆန္ဒရှိခဲ့သည်။ "အစီရင်ခံစာ?" သူ အံသြစွာ နှာမှုတ်လိုက်သည်။ "မင်းတို့က မှားယွင်းတဲ့ လူထုထင်မြင်ချက်ကို ဖန်တီးပြီး စစ်တပ်နဲ့ ကြယ်တာရာ အစိုးရ အေဂျင်စီတွေကို အသရေပျက်အောင် လုပ်နေတယ်လို့ သံသယဝင်ခံရလိမ့်မယ်။ မင်းတို့တွေ စစ်တက္ကသိုလ်ဝင်ခွင့် အရည်အချင်းတွေကို ထာဝရ စွန့်လွှတ်ချင်နေတာလား"

ဌာနမှူးက နောက်ဆုံးစာကြောင်းကိုပြောလိုက်တဲ့ ကျောင်းသားကို စိုက်ကြည့်သော်လည်း မကြာခင်မှာပဲ သူ့ အမုန်းတရားက တတိယတန်းတွင် ရပ်နေသည့် ဉာဏ်ထက်မြတ်သည့် ဒီဘွဲ့ရတော့မည့်အုပ်စုထဲက အိုက်မူဆီသို့ ဦးတည်သွားခဲ့သည်။ "မင်းကို အလယ်တန်းကျောင်းကနေ တိုက်ရိုက်ဝင်ခွင့်ပေးသင့်တာ။ ကြားဖူးနားဝရှိသင့်တယ် ပြဿနာဖြစ်အောင် ဦးဆောင်တဲ့သူက အပြစ်ပေးခံရလိမ့်မယ်"

"ဒါရိုက်တာ စုန့်၊ နောက်နေတာလား၊ သူက စီနီယာ ချင် နဲ့ ဘယ်လိုလုပ်ယှဉ်နိုင်မှာလဲ"

ကြယ်တာရာခေတ် စားဖိုမှူးကလေးတစ်ဦးကို ပြုစုပျိုးထောင်ခြင်း(mm trans)Where stories live. Discover now