6.Morning

123 13 2
                                    

D E S T I N Y :

Zamrkám víčky. Otevřu svoje modré oči a do nich mi udeří prudké dráždivé světlo- aneb lenost kluků nade vše, ani záclony nezatáhli.

Se zívnutím se pomrvím v něčí náruči a pak si vzpomenu na to, že vedle mě klidně spí Nate. Pobeveně se chechtnu, když se na něj na půl oka kouknu. Ruku, co měl uloženou pod mou hlavou, během noci musel nějak vytáhnout a teď si na ní cumle palec. Byl strašně roztomilý. Sladký slaďouš.

Jak nejvíc tiše jen dokážu, přesunuju se na vozíček postavený u postele. Sláva, aspoň to zvládli.

Pohled na kluky na zemi je k nezaplacení. Tulí se k sobě, Levi svírá svého plyšáka jako záchraný člun, Austin má jednu nohu omotanou kolem Drewa, který se stihl ze spaní nějak obrátit hlavou na druhou stranu, takže Austin a Levi mu čuchají ponožky. To fakt nezávidím. Aspoň já a Nate jsme se dobře vyspali.

V jedné posteli! Aw, jak romantické!
Hele, Irmo, nemám náladu.
Smůla, heh mě se nezbavíš!

Radši to dál ignoruju, protože povídat si sama se sebou vážně hraničí s šílenstvím. A já mám své duševní zdraví ráda, fakt že jo.

Při přejezdu do kuchyně za rohem málem vrazím do zdi a stihnu skoro převrhnout skříňku. Bezva, potlesk. Já tenhle dům jednou zničím.

U plotny stojí táta a něco kuchtí. Nevidím co, ale voní to tu palačinkami.

Taťka se otočí a hned se zářivě usměje.
,, Dobré ráno."

,, Dobrý!" Zívnu si a přejedu ke stolu. Táta přede mě postaví sklenku džusu.

,, Tak tady to je!" Podá mi talíř s pěti palačinkami s nuttelou.

,, Děkuju." Vděčně se zakousnu do první.

,, Není zač, já jdu vzbudit ty šípkové růženky." Mrkne táta a zmizí směrem můj pokoj.

Minutu na to se ozve až moc hlasitá muzika a to ještě ke všemu táta jako písničku vybral BABY od Justina. Nic proto němu, ale jeho písničky Love Yourself a What do you mean poslouchám stejně jen v coveru od The Tide. Fanynka? Možná.
Každopádně, zpět k buzení kluků...

S vřískotem se probral první Austin a ječel jak holka, čo vidí xxl pavouka.
Následně Levi zařval jako tygr :
,, NÉ! CHCI BÝT HLUCHÝ!"
Drew vysokým hlasem zapištěl, takže jestli jsem si myslela, že Austin se chová jako dívka, tak co teprv brácha? Nate doslova a do písmene nahlas vyjekl, až mi vlasy na hlavě hrůzou vstávali.

Nate s Drewem doběhli do kuchyně, rukama si zakrývají uši. Levi a Austin je následují, též zacpané uši. Málem smíchy vyprsknu sousto. Hoši se na mě pohoršeně zašklebí.

Tohle jsem měla natáčet! Je to k popukání. Fans by měli dozajista radost.

Hudba pomalu utichne a kluci úlevně vydechnou, znělo to něco jako, když v pátek vybíhate ze školy. Tak prostě, víte co myslím.
Rozesměju se ještě víc.

Kluci mě vraždí pohledem a se sborovým "DOBRÉ RÁNO A DOBROU CHUŤ!" zasednou ke stolu a pustí se do svých porcí. Jako kobylky, vyplenili by i Kaufland.

Mě už od smíchu tečou slzy. Tohle bude ještě zajímavý den.

Young Love/The TideWhere stories live. Discover now