,, Princezno, vstávat!" Uslyším nad sebou sladký hlas Natea.
,, Ještě ne Natey! Je brzo!" Zakňourám tiše a zavrtám se ještě víc do vyhřáté peřiny.
,, Ne ne! A ať už si venku z té postele!" Začal se smát Nate svým chraplavým smíchem.
,, Natey!" Zkusím ho ještě ukecat. Třeba povolí. Když mě se do toho ústavu tak nechce! Budou se mi smát!
,, Des! Musíš, jdeš do školy!" Nedá se oblomit Nate. Ach jo!
,, Fajn." Vzdám to nakonec.
,, Tak je hodná holka!" Uškrne se Nate a odejde pryč.
Udělám si svou ranní hygienu a obleču si černé otrhané džíny, černé tilko, modro-černou károvanou košili a černé kotníkové Converse.
Pomalu si dojedu do kuchyně, kde mě na stole čeká müsli s mlékem.
,, Děkuju, Austine!" Usměju se na krátkovlasého bruneta, který nyní umývá nádobí ještě od včera. Kluci tady zase spali. Oni tu už v podstatě bydlí.
,, Nemáš zač! Levi s Drewem šli do obchodu, jelikož už všechno vyžrali, načapal jsem je při půlnoční svačince, a Nate šel do sprchy. Jo a mám ti vzkaz od táty, že už odjel." Řekne mi za práce Austin.
To ještě nevíte? Taťka odjel na měsíc na pracovní cestu. Takže sami doma s Drewem. A plus teda tu budou skoro furt ti tři pablbi.
,, Ok." Odpovím Ausovi a dám se do jídla.
Batoh si dám na klín a naposledy se ohlédnu na blonďáka v autě. Sedí tam a pozpěvuje si Young Love. Dívky se otáčejí a vrhají po něm obdivné pohledy.
,, Tak ahoj Natey!" Zamávám mu.
,, Kdyby něco, zavolej Des. Pa!" Řekne a ruce dá zpět na volant.
Za chvíli zmizí za zatáčkou a já se po dlážděné cestě dostanu ke škole, kde musím překonat práh. Tohle nesnáším! Grr!
Nějakým stylem najdu ředitelnu a zaklepu na dveře. Po odmlce někdo zavolá:
,, Dále!" Je to dámský milý hlas.
Přeskočíme celý rozhovor s ředitlkou a dostaneme se rovnou před moji novou učebnu.
Vjedu do vnitř zároveň s třídním učitelem, který byl se mnou i u ředitelky.
,, Tak se ztišíme, třído!" Zařve učitel a pak se s úsměvem obrátí na mou maličkost.
,, Máme tu novou žačku! Pojď se nám představit." Kývne mi a pokojně se posadí.
Dojedu před tabuli. Třída na mě kouká jak na nějaký exemplář.
,, Jmenuju se Destiny Christina Dirksen, narodila jsem se tady, ale pár let jsem žila v UK." Shrnu stručně popis mé osoby.
,, Fajn, nějaké otázky na Destiny?" Rozhlédne se učitel po lidech v lavicích.
,, Ty si sestra Drewa Dirksena z The Tide?" Ozve se malá brunetka v první lavici. Sedí sama, má podobný styl oblečení jako já, a vypadá, že se s ní nikdo nebaví.
,, Jo to jsem já." Usměju se na ní.
A pak padá ještě tolik otázek, že skoro nestíhám odpovídat.
Pak mě učitel pobídne, ať si sednu za tou brunetkou. Ona oddělá židli a já si tam s vozíčkem zajedu.
,, Já jsem Sidney. Ale říkají Sid." Představí se mi ta dívka.
,, A moje jméno už znáš!" Zasmějeme se.
,, TICHO! DESTINY, SIDNEY!"
-----------------------
Tak děkuju za podporu :* miluju vás! Možná bude dnes ještě jeden, ale jen možná! Typy, jak to dopadne?
El a Radka níc neříkají! :D
-H&K
YOU ARE READING
Young Love/The Tide
Fanfiction«probíhají opravy, opravené kapitoly budou označeny» "Říkají tomu mladá láska. Ale co oni ví?" - Příběh o handicapované dívce, která se možná ze svého postižení dostane, horší už bude vymotat se ze staré nové lásky... Cover by: @InvisiblePrincess00