Chvilku přemýšlím co napsat, jak začít, u toho si klepu tužkou o koleno a pak se do toho dám:
Kluci,
Asi se divíte, kde jsem, proč vás nevítám s otevřenou náručí po týdnu zas doma. Hlavně se prosím o mě nebojte. Vlastně nevím, co si myslíte, můžu vycházet pouze z toho, co je teď, když píšu.
Je pátek večer kolem jedenácté a vy jste měli to předávání cen. Stalo se ve mě pár věcí, pohlo se ve mě několik pocitů a citů, které pochopíte postupně, jak se budete propracovávat tímhle dopisem k samému závěru jak tohohle vzkazu, tak téhle životní etapi.
Prostě...je to pro mě tolik těžký. Budu na tyhle časy vzpomínat pouze v dobrém, nikdy jinak... ale, ten pohled na Natea s tou blondýnkou, zlomil mě. Mě a moje srdce. Vy už na mě taky nemáte čas, ve škole mě šikanují a Sidney mi znepříjemňuje neustále život. Taťka není ustavičně doma. A máma...však víte.
Páni, doufám, že to přečtěte, protože brečím, takže slzy možná rozpijí inkoust. No co už, budu se modlit, ať to přeluštíte.
Takže, nemám nadále důvod to zůstat. Nic mě sem nestáhne, nic mě tu nedrží.
Proto vás a LA opouštím.
Odjíždím se svým kamarádem Sebastianem.
Nevím ještě kam, nezkoušejte mě najít, prosím. Bude to tak lepší, uvidíte. Změnila jsem si simm cartu, facebook, twiter i instagram jsem si vymazala. Prostě, nekontaktujete mě, věřte mi.
Bude to zase jako dřív, budete jen vy čtyři a já se vám nebudu míchat do životů. Naučíte se zas být sami.Slibuji, že dostuduju, odmaturuju, a najdu si práci. Prachy do začátku mám, matka mi jich odkázala dost.
Takže ...takže tak.
Teď mám ještě každému něco. Tyhle části jsou jen pro osloveného dotyčného, nikomu nic neklaďte za vinu... jasný, bráško ? Fajn, jsem ráda, že máme jasno.For Levi:
Levi, děkuju ti tisíckrát a ještě to není dost. S tebou byla vždy sranda, bavila jsem se. Si můj nejlepší kamarád a nikdy na tebe nezapomenu. Buď furt svůj, nenech se změnit nátlakem okolí.
Mám tě ráda, pokemone můj malý. ♡
P.s. ať ti tvůj nový vztah vydrží, zlatoFor Austin:
Ausi, dávej mi tady na ně pozor, až tu nebudu. Hlídej je, ať nic neprovedou. Měj je rád i za mě. Nahrazoval si mi tátu, vychovával si mě. Mrzí mě, že se s tebou nemůžu rozloučit osobně, ale je čas jít. Vím, že si dobrý stalker, ale na mě nemáš. ;p
Mám tě tolik ráda, budeš mi chybět, už teď se mi stýská ♡For Drew:
Droo, bratříčku můj. Co bych si bez tebe počala? Byl jsi moje všechno, pomáhal jsi mi, přijal mě, i když jsem byla jiná. Dával si mi sourozeneckou lásku a oporu. Si nejlepší pod sluncem.
Miluju tě, bráško ♥For Nate:
Natey....
Bolí to. Bolí mě ta láska k tobě. Nikdy jsem tě nebrala jako kamaráda. Miluju tě. Ale, ty máš teď jinou. Překážela bych tu.
Dával si mi naději, že to bude dobrý. Utěšoval jsi mě. Ale už to nebude nikdy jako dřív.
A teď je to pryč.
Miluju tě. ♡♥ měj pěkný vztahFor daddy:
Tatínku, dohlídni na ně, jsou ještě děti.
Taky tě mám ráda, zachránil jsi mě před dětským domovem xxx to máš u mě schované jako v pokladničceAž tohle v neděli budete číst, já už budu někde za hranicemi US.
Tak to bude asi vše, ne? Slibuju, že se na vaše úspěchy budou koukat z venčí. Podporovat vás co by fanynka, milovat vás co by rodina. Jednou z vás budou velké hvězdy. Je mi líto, že u toho s vámi nebudu.
Nikdy nezapomenu. Jste přeci moje rodinka, viďte.Vzpomínky zůstanou v srdci mým,
Ty si nenechám vzít,
Tam je můžu dát,
Tam mě můžou hřát,
Tam budou uzamčený klidně spát.Mám vás ráda, kluci. Byli jste moje rodina. Ale je na čase začít znova.
Tak, jak říká Nate, nikdy neříkej sbohem. Třeba se znovu setkáme, tak jako před třemi měsíci,Lásky.
Proto, někdy zas naviděnou ♡♥
-Destiny xxx
Propisku strčím do batohu, dopis přehnu a na něj položím klíč.
Nejen klíč od tohohle domu, je to zároveň klíč k mému srdci.-------------------
Ne, konec odpočítávám za cca 6-10 kapitol! Lidi, tak jinak, co říkáte? Těšíte se na pokračování? Uvidíte, bude se vam( doufám ) líbit. Jinak typy jak to dopadne mi pište do komentu! :) zajímá mě vše co si myslíte, co a jak by jste dali jinak, co by jste nechali atd. :) :3
-H&K
YOU ARE READING
Young Love/The Tide
Fanfiction«probíhají opravy, opravené kapitoly budou označeny» "Říkají tomu mladá láska. Ale co oni ví?" - Příběh o handicapované dívce, která se možná ze svého postižení dostane, horší už bude vymotat se ze staré nové lásky... Cover by: @InvisiblePrincess00