Po chvilce se odtáhnu od toho dokonalého polibku s tím nejlepším klukem. Čelem se opírám o jeho horké. Zhluboka dýchám. Slyším tep jeho i mého srdce, který je hlasitý a šílené rychlí.
,, Pojď, jdeme dovnitř." Zašeptá tichounce Nate a pomůže mi na nohy. Proplete si se mnou prsty a vyrazíme vstříc hudbě a mým opilým spolužákům.
Když vejdeme, rozezní se jedna z mých oblíbených písní - 1D If I Could Fly. A Natey až moc dobře ví, že ji miluju. Tak, jako ví, že miluju i jeho.
Otočí se ke mě a takovým tím středověkým gestem mě požádá o tanec. Jak jinak, příjmu.
Po ploužáku, kdy mi Nate tiše říká do ucha, že mě nesmí už nikdy stratit a jiné sladké kecy, co hřejí na srdíčku se do mikrofonu ozve hlas Sue:
,, Ehm ehm, a je tu vyhlášení krále a královny plesu!" Sálem se rozlehne potlesk. Zase. Dnes asi po tisícé. Lidí už stop.
,, Takže, králem se stává.....Haiden Rose!" Dívky piští jak vlhké jedenáct-ky na koncertu Justina Biebera. To mi připomíná....:
,, Není zač, já jdu vzbudit ty šípkové růženky." Mrkne táta a zmizí směrem můj pokoj.
Minutu na to se ozve až moc hlasitá muzika a to ještě ke všemu táta jako písničku vybral BABY od Justina. Nic proto němu, ale jeho písničky Love Yourself a What do you mean poslouchám stejně jen v coveru od The Tide. Fanynka? Možná.
Každopádně, zpět k buzení kluků...S vřískotem se probral první Austin a ječel jak holka, čo vidí xxl pavouka.
Následně Levi zařval jako tygr :
,, NÉ! CHCI BÝT HLUCHÝ!"
Drew vysokým hlasem zapištěl, takže jestli jsem si myslela, že Austin se chová jako dívka, tak co teprv brácha? Nate doslova a do písmene nahlas vyjekl, až mi vlasy na hlavě hrůzou vstávali.Nate s Drewem doběhli do kuchyně, rukama si zakrývají uši. Levi a Austin je následují, též zacpané uši. Málem smíchy vyprsknu sousto. Hoši se na mě pohoršeně zašklebí.
Tohle jsem měla natáčet! Je to k popukání. Fans by měli dozajista radost.
Páni, to už je fakt dva roky zpět! Od těch dob se toho tolik událo! Je to jako včera, co jsem ještě byla na vozíku...
A je to tu zas!Aplaus číslo 1346764267. Haiden dojde k ní a Jenny mu nasadí kurunu.
,, A královna je....Destiny Dirksen." Ohlásí Sue s úsměvem. Reflektory se namíří na mě a já si za hlasitého potlesku cupkám k pódiu.
Stoupnu si vedle Haidena. Dostanu taky korunku. Bože, jaké klišé.
,, A teď si veličenstva zatančí s partnery!" Zavolá Sue. My dva po ní vrhneme pohledy. A ona se rozchechtá ,, Pardon, oni vlastně došli spolu."
Začne hrát nějaká pomalá skladba.
,, Kam ses vypařila? Hledal jsem tě." Mumle mi do ucha Haiden.
,, Aleeeee...za starým...kamarádem."
N A T E :
Když Des vyhlásili jako královnu, pleskal jsem ze všech sil. Vážně jí to slušelo. Byla kouzelná. Očarovala mě. Trochu se za ty léta změnila, ale pořád to byla moje princezna.A navíc, ona nebyla pouze královna plesu, ona byla hlavně královna mého srdce.
Trochu mě mrzelo to, že šla na svůj maturitní ples s tím klukem a né se mnou. I když, co se divím? Ten chlapec byl holčičí ideál. A já tu pro ní nebyl, on ano.
Byl jsem vůl, že jsem ji neřekl dopředu, že budu mít fake girl. Mrzí mě, co se stalo. Že se skoro zabila.... kvůli mě. Kvůli mé slávě. Kéž bych to mohl vzít zpět.
V davu nedaleko ode mě uvidím kluka, co pasuje na popis jejího zachránce. Rozejdu se k němu.
,, Ty jsi Sebastian?" Zeptám se ho. On se na mě otočí s nadzvednutým obočím.
,, Jo." Zaskočeně kývne.
,, Já jsem Nathalian Parker." Podám mu ruku.
Když uslyší moje jméno, zamračí se. Jaj, on to ví? Kurva!
,, Nate, co stal malém Tinn život?" Rty stáhne do úzké linky.
,, No...ano." Dívám se všude, jen na něj ne.
,, Pojď ven." Ruce má zatlé v pěst. Celkem se ho i bojím.
Na zahradě tedy tentokrát nestojím s mou malou Desi, ale s klukem, co mi chce vle....
Vlepil mi. Jak jsem si myslel. V duchu se uchechtnu.
,, Si vůl!" Prskne mi do ksichtu.
,, Ano jsem a vím to. Ale už jsme si to s Des vyříkali." Uznám zahanbeně.
,, Tak co mi chceš?" Zní již klidněji. Zmínka o ní ho zkrotila a naráz připomíná beránka a ne tygra, co by mě ještě před pár sekundami zabil.
,, Poděkovat." Jemně se usměju. Neopětuje mi to.
,, Tak začni, frajere!" Odfrkne si.
,, Děkuju, žes zachránil život dívce, kterou..." nadechnu se a pak dodám: ,, Kterou miluju....."
-----------------
Tak pohled Natea, po delší době :D co říkáte na to, co řekl Bastimu?
Díky za 600+ reads a 120+ vote ♡♥
-H&K
YOU ARE READING
Young Love/The Tide
Fanfiction«probíhají opravy, opravené kapitoly budou označeny» "Říkají tomu mladá láska. Ale co oni ví?" - Příběh o handicapované dívce, která se možná ze svého postižení dostane, horší už bude vymotat se ze staré nové lásky... Cover by: @InvisiblePrincess00