Sedím na židly před velkým zrcadlem v mém pokoji. Za mnou je Lott a doděláva poslední detaily, již nyní dokonalého, účesu. Ona sama už je hotová, a můj výtvor na její hlavě je celkem i povedený. Celkem..
,, Tak jo, jdu první." Rozhodne Lottie a vykročí na první schod....
H A I D E N :
První dolů za námi do obýváku -stál jsem tu jen já a Rey, Basti a Jamie jeli pro ty svoje- přišla hnědovlasá Lottie.
Velké modro zelené oči měla zvýrazněné linkou a na hubené nižší postavě navlečení černé šaty.
Nevypadala špatně, to se musí nechat. I když, prostě nevím, asi u ní je ples o krátkých šatech a co nejvíc sexy looku. Já to tak neberu, podle mě by holky měli vypadat jako princezny a ne jako kurvy z baru od naproti.Následně jsem uslyšel klapot podpatků na schodišťi za mnou. Otočím se. A zůstanu stát, s bradou u kolen. No jako WoW!
,, Teče ti slina!" Podotkne tiše směrem ke mě Rey a rozchechtá se jako retardovaný lachtan. By the way: to říká vždycky Tinny o Lott.
Pusu zavřu a pro jistotu si ji otřu hřebetem ruky. Jistota je kulomet.
Rey se sere dál smíchy. Jak se s někým takovým můžu bavit? Rey je kluk s blond rozcuchem, hnědýma očima, vysoký, svalnatý a opálený. Až na to, že já mám kukadla čistě zelená a vlasy tmavé, jsme si podobní. Navíc- on používá na účes prsty, já mám aspoň na rozdíl od něj na hřeben. Je celkem zábavný. Ale perverzní až hamba. Jinými slovy- můj opak. Ne, co si budeme nalhávat- v tomhle jsme si nejpodobnější.
Ale zpět k tomu, proč jsem byl tak vypleštěný:
Tinn vypadala opravdu skvěle. Perfektně! Měla světle modré šaty po zem, korzet a vrstvenou načechranou sukni dělila bílá mašle. Na rukou měla až po lokty bílé saténové rukavičky. Vlasy spletené do složitého drdolu zdobila korunka. Byla jen jemně nalíčena. Nejistě se usmívala a pomalinku ťapkala až k nám.,, Páni! Vypadáš ...jako...princezna!" Vydechnu ohromeně. To je poprvé, co mi holka vyrazila dech. Nemám slov, je nádherná. Většinou jsem sebevědomí kretén, tahle holka se mnou dělá divy!
,,Děkuju!" Zrudne a sklopí hlavu k zemi. Její pohled spočine na tmavě šedém koberci.
,, Jako omg! Si krásná!" Přiběhne ji obejmout Rey. Ona se na něj natiskne.
Hlavu mu položí na rameno.Fajn, jsou kamarádi, dobří přátelé.
Ale kurva, Reynharde! Ta holka je moje! Brzdi! Běž si za Lott. Jo jsem žárlivý. Nechápu to, ale je to tak.,, Hey, Reyi, nechci ti do toho kecat, ale jestli ji brzo nepustíš, Haiden ti utrhne hlavu!" Vykoktá Lott mezi záchvatem smíchu. Skoro se válela po zemi, očividně se dobře baví. Tak to jsem rád, že jsem zdrojem jejího smíchu.
Vrhnu na ni vražedný pohled a ona radši zmlkne. Radši. Má ze mě celkem respekt.
,, Už jsem pryč!" Zdvyhne Rey ruky a začne couvat, až je co nejdál od Destiny. Tak se jen zašklebí. Je tak strašně cute . Awww...
,, Si myslím!" Usměju se a přitáhnu si ji za pas k sobě.
,, Tak vyrazíme, panstvo!" Zavelí Charlotte a my vyjdeme z jejich bytu, který je mimochodem vážně krásný. Světlý nábytek, modro- zeleně vymalované zdi. Je prosluněný díky velkým oknům.
,, Sluší ti to, darling!" Zašeptám ji v autě do ouška a ona se zardí.
;----------------
Nuda, ale v příštím díle to vypukne! Ano, je to nuda vím to! Jasně děcka, ale příští díl už budezajímavý! Slibuju! A bude ještě dnes ♡♥
Lidí a děkuju za skoro 500 reads :3 ♡♥
-H&K
YOU ARE READING
Young Love/The Tide
Fanfiction«probíhají opravy, opravené kapitoly budou označeny» "Říkají tomu mladá láska. Ale co oni ví?" - Příběh o handicapované dívce, která se možná ze svého postižení dostane, horší už bude vymotat se ze staré nové lásky... Cover by: @InvisiblePrincess00