,, Tak co budeme dělat?" Zeptám se nadějně kluků po výborné snídani, kterou doprovázelo tlachání o mě. A to je moje nejméně oblíbené téma.
,,Odpoledne jedeme k doktorovi ohledně těch rehabek, no a teď, nemám páru!" Rozesmál se Drew svým zvonivým smíchem.
Hm, tak to mi napověděl. Logika level Batman.,, Fajn, radši už se ani neptám!" Odpovím rezignovaně.
,, Dobrý nápad sis." Bez komentáře si zapnu svůj notebook, který mám položený na jídelním stole, a projíždím twiter.,, Oh, jak to, že neječíš?" Ozve se Levi pobaveně. Povitáhnu obočí.
,, CO zas valíš za srance?! " Nechápu ho. Je divnej. Jinými slovy, pořád stejnej.
,, Dotýkaš se myši!" Kluci se rozesmějí, až málem padají ze židlí, a to je jako pobídka k tomu, abych mu to vrátit.
,, Já ti nevím, Levi. Že jsem blond je lepší, než mít vlasy jako po zasažení elektrického proudu!" Další vlna smíchu. Levi lehce zrudne, pak se ale přidá k nám.
,, Ok, ok, stop! Co jít třeba zpívat?" Řekne Austin a všichni kývem. Pro jistotu.
Levi si přinese z patra baskytaru, Drew s Austinem kytary a Nate takový to, jak se na tom sedí a bubnuje se do strany. Netuším, jak se to jmenuje. A vědět to nepotřebuju, aby bylo jasno.
,, Co máš od nás nejradši?" Usměje se Nate zářivě, ostatně, jako vždy.
,, Cake by the ocean."
Proč? Odpověď je jednoduchá. Miluju Nateův hlas a tam krásné viniká. Nahlas bych to nepřiznala, protože:
A) by to bylo trapné
B) Drew by se vztekal, jakože nemám nejradši jeho hlas
C) Aus a Levi by měli poznámky typu "jej, ty ho balíš!"Kluci začnou hrát, a Drew mi přenechá svou část. Můj hlas se po tom, co Austin zazpívá začátek, rozlehne domem.
,, Páni, to bylo super!" Vyhrknu po skončení.
,, Jo!" Přitakají hoši uniso. Na to si plácnou.
,, NA OBĚD BUDE PIZZA! JAKOU CHCETE?!" Zavolá na nás taťka.
,, Dvakrát Hawai, šunkovou a sýrovou!" Zařve nazpět brácha. Objednávka je jako dřív. To byli časi. Mohla jsem běhat.
Vždycky se mi nechtělo chodit do schodů, no co bych teď dala za to udělat aspoň krok!Nate jako by poznal, na co myslím, mě obejme. Je tolik uklidňující být tu zase s nimi. Vdechuju jeho vůni, až si připadám jak feťák.
,, Dáme si selfie!"
Drew přeruší mou chvilku s Nateem. Odtáhne se ode mě, věnuje mi povzbudivý pohled a obrátí se ke klukům.
Přeskočíme celý sáhodlouhý proces, co se musel udít, než Drew zmáčkl ikonku, díky níž byla fotka konečně na světě. UF!
Úlevně vydechnu a koukám, jak Drew fotku upravuje a dává na instagram, facebook, twiter a já nevím, kam ještě.
Pípne mi mobil.
Otevřu tři upozornění.
Bezva, Drew mě označil na a napsal:
With my three best friends and my little sister. I love they #TheTide #sister #crazy #selfietime #bestday,, Nemuseli všichni vědět, kdo je tvá sestra." Zašklebím se na něj lehce naštvaně. ,, Do teď jsem tvrdila, že je to schoda příjmení!"
Kluky to pobaví, nechápu, co je na tom tolik směsného. Dobře, nechám to tak. Radši.
,, Jídlo!" Ozve se z kuchyně.
V ten moment jsou všichni čtyři pryč. Ani se po mě neohlédli, no jo, na pizzu nemám holt.
Já si s klidem dojedu až ke stolu a hned se zakousnu do jednoho trojúhelníčku toho božského jídla.
-----------------
Hi guis,
Skoro 100 reads ! :3 ily ♡
-H&K
YOU ARE READING
Young Love/The Tide
Fanfiction«probíhají opravy, opravené kapitoly budou označeny» "Říkají tomu mladá láska. Ale co oni ví?" - Příběh o handicapované dívce, která se možná ze svého postižení dostane, horší už bude vymotat se ze staré nové lásky... Cover by: @InvisiblePrincess00