Ráno jsem zamžourala proti ostrému světlu, které mě bodalo do očí. Vycházelo z venku, což svědčí o tom, že se zase nezatáhli závěsy.
Jedu pomalu do kuchyně, a naslouchám jakýmkoli zvukům, protože všude vládne ticho. Což je nezvyklé, vzhledem k tomu, kolik lidí tu bývá nasraných. Kluci už jsou tu jako doma, i když bydlí jen pár domů od nás.
Vysvětlení pro ten klid je jen jedno: taťka je pryč, Austin, Levi, Drew a Nate asi taky.Na stole najdu vzkaz. A v něm jsou odpovědi na to, co tu nehraje.
Dobré ráno Des!
Promiň, že jsi doma sama, ale táta musel do práce a my čtyři do studia. Až přijdeme, uděláme si něco k obědu.
Jakmile si tohle přecteš, zavolej, ať nemáme strach! ♡ xoxo
-Droo&Nate&Levi&AusUsměju se nad druhým jménem a vytočím číslo Drewa.
,, Ahoj brácha!" Vyhrknu stále vytlemená.
,, Čau siss!" Ozval se mi jeho veselý hlas do telefonu.
,, Kdy budete doma?" Zajímám se.
,,Asi za dvě hodiny." Naznal Drew. Pak o něco tlumeněji dodal : ,, Ne, Natee! Nedám ti ten mobil! Mluvit s ní můžeš doma!"
,, Tak běž! Ať nečekají." Pobídnu ho. ,, Ahojky!"
,, Pa!" Zavěsil.Pokojně snídám a užívám si toho úžasného ticha. Ono se to nezdá, ale kluci jsou hluční jak ... takové přirovnání ani nenajdu, jsou prostě střešní!
,, Jsme doma!!!!" Uslyším řev ode dveří o hodinu a tři čtvrtě později. Koukala jsem na film Rychle a zběsile, takže mi ten čas rychle utekl. A po pravdě, už jsem se celkem nudila.
,, Ahoj!" Zavolám na ně.
,, Kde si Desi?" Shání se po mě Nate.
,, V kuchyni!"
Sedím totiž s notebookem a píšu na Wattpad storku. Dlouho jsem nepřidala kapitolu, takže mě lidí málem sežrali.
A tak mě teď napadlo, co sepsat i tohle dobrodružství s kluky? Myslím, že by se to mohlo líbit.Do místnosti vtrhnou všichni čtyři jako velká voda, Levi a Drew míří k lednici vyžrat všechny zbylé zásoby, Austin si napouští vodu do sklínky a Nate si přisedl ke mě a kouká mi přes rameno.
,, Co to je?" Zeptá se se zaujetím. Aha, tak tohle mu mám vysvětlit jak?
,, Wattpad. Lidi tam píšou různé story. Ale doporučím ti opít se, než tam půjdeš!" Zasměju se při představě, že by byl opilí.
,, Proč?!" Nechápe má slova.
,, Fanynky tam dávají i fan fikce o vás, a některé jsou docela zvrácené! A v jiných vás třeba zabíjí. Ku příkladu, v jedné hned na začátku umřel Austin a Drew si zlomil nohu. Takže, radši si to ani nečtěte!" Poučím ho.
,, Ale ne ne, zajímá mě to!" Pousměje se Nate.
,, Tak na, půjč si můj účet." Přisunu k němu svůj notebook.
Poděkuje a začne něco hledat.
Nechám ho a jedu k Drewovi a Leviovi, abych zachránila aspoň nějaké jídlo.,, A pryč z tama!" Vykážu je od ledničky.
Aus mi je pomůže vyhnat, až Droo a Levi rezignují a v obýváku si zapnou na playstationu GTA a ozívají se už jen zvuky z televize, jejich smích a nadávky.
S Austinem začneme chystat něco na oběd, zatímco Nate pilně čte nějaký příběh.
,, Jídlo!"
Po tomhle slově Nate note odkládá rychlostí blesku a Levi s Drewem se přiženou jako hurikán.
Posadí se ke stolu a pustí se do svých porcí, ani neřeknou "DOBROU CHUŤ."Odpoledne zas koukáme na filmy a večer jdeme brzo spát. Jelikož zítra mi začíná škola. Bojím se. Budou se mi smát? Bude to stejné, jako ve staré ? Nebo si najdu kamarády?
Mám tolik otázek a mám taky strach.
A s tímhle mi nikdo nepomůže, musím to dát sama.-----------------------------
Děkuju za 150+ reads !
A potřebuju pomoct :D chcete sad end x real end (šťastnější x smutnější verzi real endu) x happy end? Potřebuju se totiž podle toho zařídit. ;) jinak konec ještě v dohledu není! :D
-H&K
YOU ARE READING
Young Love/The Tide
Fanfiction«probíhají opravy, opravené kapitoly budou označeny» "Říkají tomu mladá láska. Ale co oni ví?" - Příběh o handicapované dívce, která se možná ze svého postižení dostane, horší už bude vymotat se ze staré nové lásky... Cover by: @InvisiblePrincess00