22. I miss you

105 9 0
                                    

Po nudné nekonečné hodině skutečně stojím před katedrou a čekám na výrok učitelky. Kdybych si měla vybrat, jestli budu tu nebo na pustém ostrově, beru ten ostrov. Nesnáším tuhle profesorku! A co víc si prát, je to naše třídní....

,, Tak Destiny, ta slohovku byla víc než perfektní. Úžasná, slabé slovo. A pro to, nepřečteš ji na maturitní plese?" Zeptá se mě na rovinu. Nechodí nikdy kolem horké kaše.

A to mě na ní první týdny štvalo, teď ale její stručnost dovedu ocenit . Ani nevíte, jak je příjemné psát zápisy jen o pár větách a ne na stránku!

,, Jo, proč ne. Stejně jsem ve výboru. " myknu rameny a usměju se. Je to takové to neusmívám se, že bych tě měla ráda, jen si představuju, že tě srazil bus.

,, Máte dnes sraz?" Mrkne na mě učitelka. Ještě chvíli se bude vyptávat a utrhnu ji hlavu! Jasně že jo! A ještě jsme nehli ani prstem.

,,Ano, Lott na mě čeká a půjdem tam." Kývnu a mám se k odchodu z učebny.

,, Tak oznam, že dorazí můj synovec s kapelou. A teď už bež!" Pobídne mě. Sama bych totiž asi nešla, že jo!? Bych si tu s vámi kecala ještě rok!

,, Dobře, nashledanou!" Hlesnu a vylezu před třídu. Konečně!

A jak jsem řekla, Lottie na mě čeká. Hned začne vyzvídat, celá ona! Je opak naší třídní, možná proto ji tak irituje.

,,Tak co chtěla ?" Poskakuje kolem mě cestou na sraz.

,, Ale, jen že mám číst tu slohovku na plese a pak dorazí nějaká kapela." Mávnu rukou. A neubráním se pocitu, že budou na plese ještě problémy. Ale jsem fakt paranoidní, když ve všem něco hledám...

,, Třeba budou sexy." Lottie mě šťouchne do žeber a skousne si spodní ret. Na nic jiného než na sex ta holka snad ani nemyslí! Jak já říkám:
I don't know, why is she my best friend.

,, Charlotte Olivie Reys!" Směju jejímu  výrazu a při tom si zapínám na mobilu twitter. Samozřejmě mám fake profil, abych mohla sledovat kluky.

Objeví se mi tweet od Natea, který upoutá moji pozornost. Stojí tam:

It was two years old, when I saw you. I miss you, princess. Please, come back. -Natey xxx

,, No co!" Brání se moje kamarádka jdoucí vedle mě, čímž mě vytrhne z tranzu. Do očí se mi hrnou slzy.

,, Nelíbil se ti náhodou Haiden?" Ušklíbnu se, vypnu mobil a vynutím beztarostný smích.

Haiden Kyle Rose je kapitán fotbalového mužstva. Má tmavou načesanou kštici,zářivě zelené oči jako smaragdy, rovný oslnivý úsměv. Čas, kdy není trénink, tráví v posilovně a nebo balením koček. Je vážně sexy, to se musí nechat. Je s ním sranda a je i milý. Snažil se mě dostat a ještě teď o mě jeví zájem.

Jenže já mám v srdci stále místo jen pro modrookého blonďáčka drobnější hubené postavy. Nemůžu si pomoc, stále na něj myslím a ten jeho dnešní vzkaz, na 99% myšlený na mě, mi na náladě moc nepřidal a vypudit ho z hlavy mi taky nepomohl.

,, Tak pojď, schůze už bude začínat!"
Podotkne hnědovlasá Lottie a táhne mě dovnitř vyprázdněné jídelny.

U prostředního stolu sedí holky a Sue-hlavní organizátora- má před sebou tvrdé desky plné papírů.

,, Tak jo, letos budeme ladit do bílo-černo-zlaté s jemnými světle modrými doplňky." Začne Sue základními pokyny.,, Nápady? Mluvte!"

,, Školní zahrada má altánek, fontánku a hodně stromů a tak. Napadlo mě, že to vypadá jak z romantického filmu a proto navrhuju vyzdobit to -.." řeknu jim svůj plán. Strašně mě to nadchlo, miluju slaďáky a ty scény z nich.

,, Super. A interiér?" Rozhlédne se Sue dokola.  Spolu se mnou a Lott to má na starost jako nejvyšší představitelka.

,, Já vím-..."přihlásí se o slovo prvačka Jenny a vylíči nám svou teorii.

Jenn je sestra Haidena a je mu podobná. Kluci se na ní lepí jako hmyz na mucholapku. Je ale milá a dobrá kamarádka.

,, Souhlasím!" To jsem promluvila uniso s Lott a Sue. Znělo to skvěle, ještě to správně zrealizovat.

,, Tak jo, to by bylo. Děkujeme za pomoc! Zítra začnou přípravy na ostro!"
Rozloučíme se a já, Lottie a Sue jdeme do haly, kde se to celé odehraje. Musíme makat už dnes.

,, Bezva, no, jdeme to načrtnout a sepsat." Tlesknu a s holkama  se dáme do práce.

----------------
Taaaaaaaaak.... objevil se nám tu ples :3 na to se těším :*
-H&K

Young Love/The TideWhere stories live. Discover now