Večer si čtu Shakespearovu knihu Rómeo&Julie. Jsem rozvalená na gauči v obýváku a jsem zabrána do děje. Jaká to romantika.
Po chvilce radši příběh odkládám, a zapnu si svůj bílí notebook. Jsme domluvení s Drewem na skype, aby mě prý zkontrolovali. Ha ha ha.
Počkám si do smluveného času a přesně na minutu se mi zobrazí příchozí hovor na obrazovce.
,, Ahooooooooooj!" Upře se na mě osm očí. Nate vypadá trošku nasraně a ostatní spíš znepokojeně, nic méně se na mě usmívají.
,, Čau!" Mávnu jim do webky.
,, Tak jak je v Londýně?" Navážu konverzaci po nudném tlachání o tom, jak je neslušné kouřit na veřejnosti. Proč jsme se o tom vlastně bavili? Ani jeden z nás nehulí.
,, Super!" Leviovi září oči jako žárovky. ,, A mám nový vtip!"
,, Radši ho ani nechci slyšet!" Zašklebím se. Beztak je to zas o blondýnach. A navíc mě ho baví provokovat.
,, Ale on je fakt dobrý!" Hájí se brunet. ,, Poslouchej:
Proč blondýna stojí ve skříni a je tiše?",, Nevím?" Předstírám zájem. A pozor!: mě to trochu i možná zajímá, ale před Leviem pšt!
,, Poslouchá kabáty!" Rozchechtá se Levi a vypadá jak retardovaný debil co si šňupl marianky.
,, A chceš zase slyšet vtip ty?" Zatvářím se mile. Chci ho setřít jako hovno z podlahy a přesně vím jak.
,, Na můj mít nebude, ale tak, proč ne?!" Odvětí a kouká na mě.
,, Víš, proč jsou vtipy o blondýnách tak krátké? Aby si je chlapy zapamatovali." Odpovím mu spokojená sama se sebou. Jsem na sebe hrdá.
,, Lol! Ta tě dostala!" Kluci se můžou posrat smíchem. Levi zrudne a radši se obrátí znovu na mě.
,, A co ty? Jak se tam máš?" Snaží se tvářit nad věcí. A upřímně? Moc mu to vážně nejde.
,, Ale víte-..." kluci zvážní a pozorně naslouchají tomu, co udělala Sidney. Občas něco podotknou nebo tak, jinak jsou ticho.
,, Jedeme za tebou." Řekne Nate rozhodně.
,, Ne! Natey, já to tu bez vás do soboty zvládnu. Kvůli jedné krávě nepoletíte zpět!" Krotím ho. ,, A už jdu spát! Dobrou!" Pousměju se.
,, Dobrou noc, princezno." Pronesou zborově kluci a já hovor tipnu.
Ulehnu do postele a usnu.
--------------------
Oddechový díl. Teď jich zas pár takových nudnejsich bude a pak to vygraduje, ale konec to ještě nebude :D mužů prozradit, že v příběhu je teď pondělí a již v pátek se dostaví drama!
Dik za podporu
-H&K
YOU ARE READING
Young Love/The Tide
Fanfiction«probíhají opravy, opravené kapitoly budou označeny» "Říkají tomu mladá láska. Ale co oni ví?" - Příběh o handicapované dívce, která se možná ze svého postižení dostane, horší už bude vymotat se ze staré nové lásky... Cover by: @InvisiblePrincess00