21. New life

109 10 6
                                    

A tohle je moje nejoblíbenější vzpomínka. Je sice trochu obsáhlá a smutná, ale jsou v ní lidé mému srdci nejcennější. Zároveň jsem objevila to, co mám teď.
Svůj nový skvělí život......

Dočtu poslední řádky popisu kousku mého života a oddechnu si.

,, Krása! To bylo úžasné, Destiny. Bylo to živé, jako bys to skutečně prožila a ten přítomný čas! Bomba. Takovou maturitní slohovku na tohle téma- moje nejoblíbenější vzpomínka- jsem nikdy neslyšela! Skvěle Tinny!" Učitelka vztane a začne mi tleskat ze všech sil.

Třída se k ní postupně přidává, až na Sebastian, který jen tupě kouká na mě a po tváři mu sjíždí lesklá slza. Pochopil nepochopitelné. Jen se na něj pousměju a pak si sednu vedle Lottie před něj a Jamieho do lavice.
Do předu předstoupí poslední žák , nebo spíš žačka, Stephanie.

,,To bylo...nemám slov! Jde vidět spisovatelské nadání, že ty moje Wattpaderko!" Rozesměje se moje nejlepší kamarádka Charlotte sedící vedle mě. Je to veselá brunetka s čokoládovýma očkama jako korálkama.

,, Díky Lottie." Kývnu a zatlačím slzy, jenž se mi díky tomu příběhu derou na povrch.

Kéž by jen věděli, že tohle není vymyšlená story, že jsem to všechno prožila. Když jsem slyšela to zadání maturitní slohovky, hned jsem věděla, že sepíšu tuhle etapu mého života, i když už je to dva roky zpátky a já se do teď snažím zapomenout.
Zajímá vás, jak jsem se dostala až sem?
Jednoduché. Navazuje to na ten konec, kdy odjíždím s mým mostovým kamarádem do Sydney. S Bastim jsme se přistěhovali na byt, kde už bydlela Lottie a její dvojče, stejně vypadající, jen vyšší, chlapec jménem Jamie. Stali se z nás nerozluční kámoši. Nahrazují mi to, co zůstalo v LA.
A jak to, že neví, že to byl reálny zážitek?
Prosté. Nechtěla jsem to nikomu říkat, ani Bastimu ne(ten to ale díky konci slohu pochopil) , a tak...mě tu nikdo neodsuzuje, začala jsem od znova. Pro tyhle lidi nejsem sestra Drewa, ani holka na vozíku. A jsem ráda, že se mi nikdo v minulosti nepitval.
S Bastim tu máme krásný domov. Miluju to tu.
A co The Tide?
Ze začátku měli dva měsíce pauzu a nepřetržitě hledali mě. Pak to vzdali, asi...určitě! nestála jsem jim za to. A teď jsou z nich něco jako další američtí One Direction.

,, Hey, poslouchás mě?" Luskne mi Jamie před obličejem. Vypadá kapku naštvaně. Ups!?

,, Vypadá to tak?" Zavrčím a oba se rozřechtáme. Jsme šílení, vím to.

,, Ticho!" Zavolá po nás profesorka a otočí se zpět k tabuli.
Před tím však prohodí:
,, Jo, a Tinny? Počkej tu po hodině na mě!" A pak pokračuje v zápisu. Nudném zápisu o Hamletovi.

Tázavě se otočím na mé nejlepší přátele, jestli neví vo co go.
Jen pokroutí hlavou.

Basti mi hodí zmuchlaný papírek ,na kterém stojí:

Je to všechno z toho vyprávění pravda?

Napíšu mu odpověď:

Je, Basti.....bohužel je. A zároveň- bohudík.....

--------------
Kdo to čekal? :o
-H&K

Young Love/The TideWhere stories live. Discover now