*Ethan*
Patrząc mojemu Aniołkowi prosto w oczy widziałem w nich strach ale także obietnicę; obietnicę, że cokolwiek to będzie, zrobi to dla mnie. Postawiłem Angel na podłogę i pochylając głowę ku ziemi, złapałem ją za ręce i poprosiłem
-Porozmawiaj z ojcem.
Gdy te słowa opuściły moje usta, brunetka spojrzała na mnie wpierw zszokowana i jakby lekko zła a po chwili pokiwała twierdząco głową.
-Dobrze. Porozmawiam z nim. Gdzie jest mój ojciec? - zapytała.
Spojrzałem na nią zdziwiony i tym razem to ja zadałem jej pytanie nieco skonsternowany tą całą sytuacją.
-Nie wiesz?
Pokręciła przecząco głową patrząc jednocześnie na mnie tak, jakbym jej miał przekazać smutną prawdę.
-Twój tato leży w szpitalu. On umiera Angel...przecież o tym wiesz, prawda? Sama mi o tym powiedziałaś. Angel?
Widziałem jak z każdym moim słowem dziewczyna smuci się coraz bardziej a na samym końcu zjeżdża plecami po ścianie i zakrywając dłońmi twarz bierze głębokie oddechy. Usiadłem obok niej zastanawiając się dlaczego nie pamięta czegoś, co wydarzyło się niedawno. Niepokoiło mnie to. Wziąłem jej dłonie w swoje i odsuwając je od jej twarzy zauważyłem jej szklane oczy, które mnie unikały.
-Co się dzieje? - zapytałem łapiąc ją za podbródek tym samym zmuszając ją do spojrzenia mi w oczy.
Nie odzywała się do mnie. Jej jedynym odzewem był odzew duszy; smutnej duszy - łzy. Płakała a jej łzy skapywały mi na dłoń. Jeśli wcześniej byłem zaniepokojony to teraz byłem zmartwiony do tego stopnia, że moje przeczucie do tego iż stało się coś złego zamieniło się w pewność.
-Powiedz co się dzieje. -poprosiłem bezsilny.
-Jak wytłumaczyć coś skoro samemu się tego nie rozumie? - zadała odwieczne pytanie na które nie znam odpowiedzi. - Dlaczego zapomniałam o czymś o czym sama ci powiedziałam nie tak dawno?
Nie znałem odpowiedzi na te pytania ale wiedziałem jedno; na pewno tego tak nie zostawię. Tak o to, zabrałem ją w jedno miejsce czym naraziłem się na jej gniew...*****************
Jak myślicie co przeskrobał Eth?
Macie jakieś pomysły? 😁
CZYTASZ
Zrozumieć Anioła - Dominika Lewkowicz
Teen FictionWszystko może się zmienić w ciągu jednego dnia. Tego właśnie doświadczył 16-letni Ethan. Miał ucieczkę od szkoły w której nikt nie zwracał na niego uwagi, miał świadomość że jest inny ale nie wiedział, że jego rodzice pracują dłużej niż inni. Wszyst...