Bidadari Arjuna

32.9K 948 28
                                    


Aryan Arjuna × Nayra Arluna

Terdetiknya sebuah cinta
untuk memiliki dia
selamanya

────── ××× ──────

à A Ï N Ā R Ø S É

Pernah dipublish pada tahun 2017 dengan tajuk yang berbeza tapi kali ini I've got a new inspiration to continue this story again after it's been a years masih tersimpan kemas dalam draf kahkahkah.

Tak lama lagi story ini saya akan jadikan sebagai ebook! Dalam perkiraan saya mungkin dalam bulan 3 atau 4 nanti. Saya harap anda semua sanggup menunggu dan bersabar kali ini.

I would just like to let you all know that I wrote this book at the age of 15. I was young and naive while I write this but over the years, I have definitely improved.

Jika ada yang sedar, saya menyepi agak lama dan lately agak lambat untuk update my story, trust me saya ambil masa hampir berbulan-bulan lamanya untuk fokus pada story ni malah perbetulkan semula keseluruhan jalan cerita. Cuma watak utama sahaja yang berubah nama, yang lain masih sama seperti dahulu.

Jika story ni tiba-tiba muncul dari library anda dan anda semua tengah membaca sticky notes di sini, I would like to say thank you for all of you sama ada pernah hadir pada 2016 hingga atau sekarang; I appreciated a little moment when I keep update this story for a long time ago. That's mean a lot <3

N O T E S ;

NOW PERTAINING TO THIS STORY !

This story it won't be like anything you've heard before. Siapa yang pernah baca story ni dahulu pada 2016, memang kurang memuaskan dengan jalan cerita yang penuh kemerapuan. Kali ini, jika ada banyak kekurangan, minta maaf.

D I S C L A I M E R ;

This is work of fiction.Names, character, bussiness, event, and incidents are the products of the author's imagination. Any resemblance to actual person, living or dead is purely coincidental. Read at your own risk.

Bidadari Arjuna | EbookWhere stories live. Discover now