פרק 9- "עבודה"

6.9K 359 39
                                    

פרק 9- "עבודה"

ירין.

בכל זמן אחר אולי הייתי מצליחה להתרכז יותר בעבודה, ופחות בכמה הבוס שלי הורס בבגדים לא רשמיים כשהוא נראה כמו עובד מן המניין, אך בכל זאת היה בו משהו שלא נתן שיפספסו את העובדה שהוא בכל זאת בדרגה גבוהה יותר מכל השאר. בג'ינס כהים וטי שרט כחולה, מה שהדגיש את שרירי זרועותיו ואת רוחב כתפיו. הוא נראה נינוח וידידותי ואלמלא הסיטואציה המביכה שיש בינינו, סביר להניח שהיה קל יותר להתעלם מהגבר הזה. הוא הגיע כשהוא מסופר בתספורת עכשווית שלגמרי התאימה לו והחמיאה לתווי פניו הגבריים. יכולתי להמשיך ככה עוד -

"מי את?" קול צווחני ומעצבן נשמע לפתע באוזניי וגרם לעורי לסמור. בחיי, בחיים שלי לא שמעתי קול כל כך מעצבן. הרמתי את פניי כדי לפגוש באישה ספק יפייפיה ספק זנותית; היא היתמרה לגובה של 1.75 לפחות בזכות נעלי העקב הדמיוניות שלבשה בצבע תכלת, עיוויתי את פניי, אפילו אני לא מסוגלת ללכת על עקבים כאלה... איך היא מצליחה להסתובב איתם יום שלם לעזאזל?! ולבשה שמלה קצרה לבנה, שיערה הבלונדיני-צבוע גלש על גבה בקרשים מסודרים, ויכולתי להישבע שכל שיערה משיערות ראשה מונחת במקומה וציפורניים ארוכות משוחות בלק ג'ל בגוון ארגמן ואיפור בולט הכולל ריסים מודבקים- מי לעזאזל מתארגן ככה לעבודה שמתחילה בפאקינג 8?! זה בלתי אפשרי- היא זקרה גבה מעוצבת לעומתי והניחה יד על מותנה, בעודה מתופפת על רצפת הפרקט, "את תעני לי היום? אני מזדקנת פה."

"סליחה, אני ירין. המחליפה החדשה-"

"כן, זה מספיק," אמרה בביצ'יות, "אין צורך בכל קורות חייך, שאלתי מי את, לא מה השם שלך."

אני חושבת שקיבלתי גוון של עגבנייה וזה עוד ממשיך, "ומה זאת הבהייה שדפקת לי קודם? את לסבית או משהו?"

"כן," סיננתי בציניות אך במבט רציני מה שגרם לעיניה להיפער, "אבל אל תדאגי, את לא הסגנון שלי-"

"סליחה?!" יכולתי להישבע שהצווחה שלה מסוגלת לעורר מתים, "את צווחנית מדי בשבילי, וחוץ מזה, אני אוהבת נשים אמיתיות, ניתוחים פלסטיים ממש לא עושים לי את זה. ולא לשום גבר גברי שאני מכירה."

"את חתיכת-"

"מה הולך פה?!" תומר יצא מפתח משרדו במבט משועשע על פניו וקטע את שצף הקללות שעתיד היה לצאת מהפוסטמה והיא בתגובה שעטה עליו כמו צ'יטה, "חיים שלי! הבת זונה הזאת העליבה אותי, היא אמרה שאני לא הטעם שלה ו.. ולא של אף גבר גברי, היא מקנאה בי למות, איכס ולמה לעזאזל אתה מעסיק לסביות בתור המזכירות שלך?! לא שזה לא מוצא חן בעיניי, ככה אני אדע שיש אישה אחת פחות שרוצה להניח את הטפרים שלה על הזין שלך." היא המשיכה ללהג וללהג. עיוויתי את פניי בניד ראש, איך יונתן שורד את הדבר הזה?! אלא אם היא זיון מעולה אני מניחה שהוא שטחי בדיוק כמוה.

מהלך מסוכןWhere stories live. Discover now