פרק 41- "רק הלילה"

6.7K 321 61
                                    

פרק 41 - "רק הלילה"

**הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים מאוד **

ירין.

המרחק בין LD - נדל"ן לבניין הדירות היוקרתי שבו גר תומר, הוא 20 דקות בערך, כולל פקקים.

ובכל זאת, אני מרגישה שהנצח הגיע ועבר ואנחנו עוד נוסעים, הוא לא אומר מילה כל הנסיעה, אבל ידו נעה על ברכי ובמעלה הירך הפנימי שלי במעגלים איטיים המעניקים לי הבטחות ארוטיות לעתיד.

אני רוצה אותו נואשות - רוצה שייגע בי, שיסמן אותי, שיאהב, שינשק, שיעריץ, ובעיקר- שיעשה אותי שלו, אני מרגישה איך כל גופי נדרך, וחשמל עובר באיברי גופי, השיערות שעל עורפי סומרות מעוצמת המגע שלו. וכאילו הבין על מה אני חושבת, הוא מסיט את מבטו לעברי ומחזק את אחיזתו בברכי כשהוא שולח לעברי חיוך קטן, "אני יודע, יפה שלי, אני מת לגעת בך..."

"תאיץ" אני כמעט מתחננת והוא נענה לבקשתי בשאגת מנוע חזקה.

****

אנחנו יורדים מהאוטו ונכנסים לבניין היוקרתי, תומר אוחז בידי בידו האחת ובידו הפנויה הוא מנופף לשוער שמחזיר לו בהינד ראש, הוא מחליק כרטיס במקום המיועד לכך ליד המעלית והיא נפתחת כמעט מיד, הוא לא מחכה שדלתות המעלית ייסגרו כשהוא עט על שפתיי. השפתיים שלו רכות ונעימות, אבל הנשיקה שלו אגרסיבית וקשה, כמעט פוצעת. לשונותינו מסתבכות אחת בשנייה, ונלחמות על שליטה, גם כשכבר נהיה קשה לנשום, אבל אף אחד מאיתנו לא עושה שום צעד לעצור את זה. בסופו של דבר המעלית נפתחת בדיוק כשאני עומדת להתחנן בפניו לזיין אותי כאן ועכשיו - שוכחת מהעובדה שאנשים נוספים גרים פה ויכולים להזמין את המעלית הזאת בכל רגע.

הוא מכניס את המפתח לחור המנעול ומסובב, פותח את הדלת והודף אותי בעדינות פנימה, הדלת נסגרת בטריקה ושפתיו מוצאות את שפתיי שוב, לא מתנתקות גם כשהוא נועל את הדלת.

"רגע, תומר.." אני הודפת אותו מעליי כששביב של היגיון חודר למוחי וצורח עליי לעצור את כל זה עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי ואני היחידה שתיפגע מכל הסיפור.

"ששש," הוא משתיק אותי עם אצבע על שפתיי, "שלי. רק הלילה..."

אני נאנחת ופושטת מעליי את החולצה, שולחת את ידיי לאחור כדי לפתוח את החזייה ואז זורקת אותה ליד החולצה, "רק הלילה.."

הוא מתקרב לעברי באיטיות ומעביר את ידיו על צידי גופי, מושך אותי לעברו, "זה כל מה שביקשתי..." שפתיו מרפרפות קלות על המצח שלי, ואז על כל עין בנפרד ועל האף בזמן שהוא פותח לי את כפתור המכנסיים, אגודליו נתחבים בצידי התחתונים שלי, כשהוא יורד על ברכיו, אבל עדיין לא מוריד אותם ממני, פיו מתגרה באיבר שלי מבעד לבד התחרה, אני מצמידה את ראשו ונדחקת כנגד הקיר, כשידיו מעסות את שדיי באיטיות מחרפנת, אני מנסה להתרחק קצת מכל הגירוי הזה שעף עליי מכל פינה אבל הוא מקבע אותי במבטו, פיו שואב את איברי מבעד לתחתונים ואני צועקת באקסטזה, מתחננת בפניו שיקשיב לי, ושיקרע ממני כבר את התחתונים, ואז הוא מקשיב לי סוף סוף ומפשיט אותי לגמרי, פיו בולע את איברי ולשונו מתגרה בדגדגן שלי, הוא שאב אותו לפיו ונשך, מה שגרם לי לגמור בצרחה של שמו. הוא לא נותן לי להירגע לפני שהוא מסתער על שפתיי בנשיקה עמוקה ותובענית, הוא יורד לנשק את צווארי, ואת תפיחת שדיי, יוצר מעגלים איטיים בעזרת לשונו על הפטמות שלי, גורם להן להזדקף, כל גופי מתקמר לעברו, "תום..." אני לוחשת כשאני מרגישה את האצבע שלו חודרת אליי, ומושכת אותי אל אורגזמה חדשה ולוהטת לא פחות, עיניו נעוצות עמוק בעיניי, מלאות להט ותשוקה, "את הורגת אותי, ירין.. אני לא יודע מה לעשות איתך, את מטריפה לי את כל החושים...החודש הזה היה יותר מדי עבורי, אני לא מסוגל לדמיין לעצמי מציאות שאת לא חלק ממנה." אני מנסה לענות לו, אבל הוא דוחף לתוכי אצבע נוספת ומגביר את קצב החדירה, ואני שוכחת כל מה שיכולתי לרצות לומר, "אל תפסיק, תומר..." אני כמעט מתחננת והוא מחייך לפני שהוא מטה את ראשי לעברו ומנשק אותי, "בחיים לא מלכה שלי" שפתיו חוזרות להתגרות בצווארי ואני מרגישה את עצמי נדחקת כנגד הקיר בחוזקה, פיו משחק עם שלי, לשונו נוגעת לא נוגעת, ידו עוברת על שיערי, "תגידי לי שאת מוכנה לקראתי, תגידי לי שאת רוצה אותי בתוכך..."

מהלך מסוכןWhere stories live. Discover now