פרק 37- "שאריות"

5.2K 300 234
                                    

פרק 37- "שאריות"

תומר.

כשאני נכנס לבר ומנסה לאתר את ליאור וירין בין השולחנות ללא הצלחה אני מתקדם אל עבר הבר, חושב לעצמי שכדאי שאזמין לי משקה לפני שאגש אליהם, "ג'ין וטוניק" אני מבקש מהברמן והוא ממהר להביא לי. עיניי סורקות את הבר בעודי לוגם מהמשקה, ונעצרות על זוג מוכר, מוכר מדי, זוג שהוא לא זוג ובכל זאת בזמן האחרון מתנהג כאילו הוא כן. אני רואה את ירין מתפרעת על הרחבה, היא לא רוקדת מושלם אבל יש בה חן כובש, כזה שמעלה חיוך. אני מנסה להרגיע את עצמי במחשבה שזה כולה ריקוד, וזה בסדר ומותר, וליאור הוא החבר הכי טוב שלי והוא לא יעשה- זין. אני סוגר את ידי על הכוס בחוזקה כשאני רואה אותו נצמד אליה ומנשק לעורפה – לי דבר כזה... אעלק.

אכלת חרא, תומר. נעלמת לקצת יותר מדי זמן בחודש האחרון והוא קיבל אותה חזרה.

אני מניח את הכוס בחוזקה על הבר, מתעלם מהמילים של הברמן ששואל אם הוא יכול להביא לי משהו נוסף ומפלס את דרכי לרחבה המאולתרת, אני קופא במקומי כשדבר שאני לא מצפה לו קורה : ירין מסתובבת כשחיוך על פניה ומתחילה להתחכך בו ולרקוד איתו בצורה מגרה שמעמידה לי אוטומטית, כי לא צריך יותר מירין כדי להדליק אותי, ולפני שאני מספיק למצמץ הוא עט על פיה ומנשק אותה בלהט! בן של זונה. אני מניד בראשי ונראה שירין קלטה מה היא עושה כי לפתע היא הודפת אותו מעליה ומבטה נופל על מבטי.

"תומר..." היא אומרת בחוסר אונים. לפחות היא חכמה מספיק להבין שאין שום מילה על האדמה הזאת שתוכל להרגיע אותי עכשיו.

אני מגחך בזלזול בעודי נועץ בה מבט חודר, "מה אמרת קודם על אהבה?"

"זה לא-"

"מה שאני חושב? באמת ירין, זאת לא את שאמרה שאנחנו לא הולכים להפוך לקלישאה? מה בדיוק עשיתם שם אם לא את מה שאני חושב? העברת לו קורס החייאה עם הדגמות? או שהוא לימד אותך איך מתנשקים?"

"אל תעשה את זה, תומר. בבקשה. אל תלך למקומות האלה"

נראה שכל מי שעל הרחבה הבין מה שקרה פה, כי לפתע לכולם נהיה דחוף לעמוד ולנעוץ בנו מבטים כאילו זה איזה סרט מתח ואני בתפקיד הקרבן. רציתי להקיא.

"אחי..."

"אתה אל תדבר איתי בכלל" אני יורק בזלזול, "ממך לא ציפיתי. אתה לא מתבייש? את החיים שלי הייתי מוכן לתת בשבילך, כמעט וויתרתי על ירין כדי לא לריב איתך, ובסוף אתה עושה לי דבר כזה? אתה? עמדתי לצידך ברגעים הכי קשים בחיים שלך. כמעט..." אני נושם עמוק ומעביר את ידי בשיער, "אתם מגעילים אותי. כמה זמן זה

מהלך מסוכןWhere stories live. Discover now