פרק 14- "כללים נועדו בשביל להפר אותם"

6.8K 358 74
                                    

פרק 14- "כללים נועדו בשביל להפר אותם"

תומר.

יומיים עברו במהירות שיא מאז הוויכוח שלי עם ירין.

האווירה במשרד הפכה מתוחה, וניכר שגם אני וגם ירין לא יודעים להתנהג בבגרות.

במיוחד אם לשפוט לפי כמות הנשים שנכנסו ויצאו מהמשרד שלי כדי לעצבן אותה. איבדתי את עצמי לגמרי אז הייתי חייב להיאחז במשהו, כל דבר שיכול להחזיר לי את השליטה, ואם סקס זה מה שנותן לי שליטה אז אעשה הרבה ממנו. מצד שני, אשקר אם אומר שלא צרם לי להפסיד דייט עם ירין. למרות הכל הייתי משוכנע לגמרי שהיא שווה את ההתנזרות. יש בה משהו מחוספס שצריך לקלף כדי לרדת לשורש שלה, ניכר כי גם היא חוותה כמה אכזבות בחיים שלה, ולא קשה לפספס את העובדה שהאכזבות האלה קשורות למין השני. תהיתי לעצמי מה זה היה, או יותר נכון מי היה הממזר בר המזל שגרם לה להתאהב בו ואז אכזב אותה ככה שתהפוך סקפטית בכל הקשור בגברים. תהיתי לעצמי אם גם היא חוותה בגידה כמו שאני חוויתי, היה בה משהו שמשך אותי אליה, ולא הצלחתי עדיין לשים את האצבע על המשהו הזה.

העפתי מבט זריז בשעון, 6 בערב ביום חמישי זה בהחלט כבר לא זמן אידיאלי להיות במשרד, בטח לא כשב9 אני כבר צריך להיות ב'רוסה' עם כולם. מחשבה שקשורה בירין ובשיכור עברה בראשי... אני זוכר שלא הצלחתי להוריד ממנה את העיניים מהרגע שנכנסתי, היא הייתה כל כך קורנת ונינוחה עם החברים שלה, ואז כשהשיכור הטריד אותה, בבת אחת כל התדמית הקורנת נעלמה וחוסר נוחות מהול בחרדה הציפו את המבט שלה, אני זוכר את הדחף העז להחזיר את השלווה לפנים שלה ואת ההתנדבות הזריזה שלי להביא למאיה את המשקה שרצתה. אני מתנער מהמחשבות ונעמד. הגיע הזמן ללכת.

אני יורד לחנייה ומתקדם לרכב היוקרתי שלי, פותח אותו עם השלט ומתיישב במושב הנהג.

אני מכניס את המפתח למצת ומסובב, אבל כלום לא קורה. אני מוריד את משקפי השמש ומנסה להניע שוב ללא הצלחה. מה פאקינג קורה לאוטו המושלם שלי?! אני יורד כדי לפתוח את מכסה המנוע, מנסה לגלות את מקור הבעיה. אני סוגר את המכסה ועובר מסביב לאוטו רק כדי לגלוות פאקינג פנצ'ר בגלגל האחורי השמאלי. אני יורד לישיבת צפרדע, משעין את הראש על הדלת הקדמית ונאנח. לעזאזל. יופי, תומר. מעולה, פשוט מעולה. אחלה פתיחה לסוף שבוע המזל המזדיין שלך.

****

ירין.

עשר דקות מהרגע שתומר הולך, אני כבר במעלית בדרך לרכב. מתה כבר להגיע הביתה, להעיף מעליי את העקבים האכזריים האלה, לדפוק מקלחת רצינית ולהתכונן ליציאה שפותחת את סוף השבוע עם בר ובן.

מהלך מסוכןWhere stories live. Discover now