>6<

239 33 6
                                    

ערב

טאהיונג סידר את כל הספרים שלו על השולחן במטבח, לפני שהתכוון ללכת לחדרו.

"היי אמא! אני אפילו לא יכולה להרים את הכף שלי." מאל סוק התלוננה, הנער שוב חיסל את כל האוכל על השולחן כמו חיה. "תנסי לאכול תוך כדי שאת מתחמקת ממנו, טוב?" יאנג נאם אמרה, מנסה למצוא דרכים שהם יוכלו לאכול לפני שהוא יגמור הכל.

טאהיונג עמד שם, כמה מטרים מהם, והסתכל על הנער עם צער ואשמה בעיניו. "זה ממש מוגזם." מאל סוק הרעבה התלוננה שוב. "אוי לא, האוכל שלי... בבקשה, ילד, תהיה עדין." טאהיונג המשיך לצפות בנער, חיוך קטן הופיע על פניו לפני שהוא הלך משם לחדרו עם הספרים בידיו.

נ.מ של טאהיונג

לאחר נפילתה של גוג'וסון בידי שושלת האן הסינית, קמו ארבע ממלכות עיקריות על שטחה: בויו, אוקג'ו, דונג-ייה, והגדולה שבהן - גוגוריו. גוגוריו (גוריאו העתיקה), הממלכה הגדולה והחזקה מבין הארבע, שלטה בשטחים הנרחבים ביותר בצפון חצי האי הקוריאני ובדרום מנצ'ורה. שנת היווסדה הרשמית היא שנת 37 לפני הספירה, אולם קיימים אזכורים לקיומה בכתבים סינית מוקדמים יותר במאה ה-1 לפני הספירה.

המשכתי להעתיק את המידע על תקופת שלוש הממלכות למחברת, אבל לעזאזל עם היסטורית קוריאה אני לא מצליח להתרכז! אני לא מצליח להוציא את הנער הזה מהראש שלי... אני מבין, אני מרגיש אשם והכל, אבל עד כדי כך? אני כמעט משתגע ואני נשבע בשלוש הממלכות שאם הוא לא יצא לי מהראש בקרוב אני אאבד את זה.

אני מנסה להבין מה הוא ולמה הוא מתנהג ככה. הוא לא מדבר אבל הוא מבין מילים, הוא נוהם, הוא מיילל, הוא אוכל כמו חיית פרא, הוא חזק באופן שהוא כבר עובר את גבול האנושי, הוא הגן עליי כמו שכלב מגן על הבעלים שלו... מה הוא לעזאזל?

A Werewolf Boy | TAEKOOKWhere stories live. Discover now