B2

294 18 13
                                    

זאת אני חיחי 😄🤓

-

שלום כולם :)

אני רוצה להודות לכל אלה שתמכו בספר הזה, קראו אותו, אהבו אותו, הצביעו לו והגיבו- אני מעריכה כל אחד ואחת מכם!! התמיכה שלכם וכל ההצבעות והתגובות גורמות לי לרצות לכתוב יותר, להמשיך כאן לעוד הרבה זמן, ונותנות לי מוטיבציה לחשוב ולעבוד על פרוייקטים אחרים, אז תודה רבה רבה לכם.

אני שמחה להודיע שיהיה ל'נער זאב' ספר שני!!

נכון לעכשיו אני לא יודעת בדיוק מתי אני אתחיל להעלות בו, מאחר שהוא כרגע בתהליכי כתיבה ואני לא רוצה להתחיל לפרסם שם עד שכל הפרקים יהיו גמורים (למדתי מטעויות קודמות חחחח).

אני יכולה להעלות שם רק את ההקדמה (סוג של) כדי שיהיה לכם פחות יותר מושג על מה יהיה שם ומה סוג התוכן, אבל שוב, לא יעלו פרקים עד שכל הפרקים יהיו גמורים. תגיבו לי כאן אם הייתם רוצים שאני אעשה את זה :)

כעיקרון העלילה תהיה מעט שונה מהספר הזה (מן הסתם), אני הורדתי כמה דמויות, הוספתי דמויות חדשות, והכנסתי כל מיני שינויים כאלה ואחרים. הרעיון לכתיבת ספר שני לנער זאב עלה לי עוד לפני שנתיים כשרק התחלתי לכתוב את הפנפיק הזה (תבינו כמה זמן משכתי עד שסיימתי לכתוב כאן... אשכרה עשיתי הפסקה של שנתיים באמצע), וממש לא יכלתי לחכות עד שאסיים לכתוב כאן כדי שאוכל להתחיל לכתוב שם, אז אני ממש מתרגשת.

אני מקווה שגם בו אתם תתמכו ותראו את האהבה שלכם כשאני סופסוף אסיים איתו ואתחיל להעלות פרקים, אז יש למה לחכות, ואנחנו נתראה שם!! לאב יו ❤️

A Werewolf Boy | TAEKOOKWhere stories live. Discover now