(Heather szemszöge)
Reggel úgy gondoltam egy kávé mellet megbeszélem Mattel a történteket, muszáj elhinnie, hogy nem én bolondultam meg, és ezt Lulu halála is alátámasztja.
-Jó reggelt Matt. -Köszöntem rá barátságos hangon, amikor megérkezett a kávézóba. Arcáról a fáradtság és a bűntudat egyvelege verődött vissza.
-Szia Heather. -Válaszolta kimerülten.
-Hallom ismét együtt vagy Jusmindával. -Ha azt mondanám, hogy egyáltalán nem zavart, az hazugság lett volna, de nem akartam Matt egy újabb szerelmi életét megkavarni, ezért is gondoltam, hogy nem mondok neki semmi rosszat Jusmiról.
-Igen, de miért kérdezed? -Kerekedtek ki a szemei a kérdés hallatán.
-Csak gratulálni szerettem volna, örülök, hogy boldog vagy.
-Kedves tőled, de nem hiszem, hogy ezért hívattál ide kora reggel.
-Valóban nem, láttalak tegnap este a kollégium terültén, szóval gondolom tudsz az esetről.
-Sajnos láttam mindent, szerencsétlen lány, még előtte állt volna az egész élet.
-Sajnálatos tudom, de ami ennél is fontosabb, hogy szerintem nem egyszerű balesetben halt meg, azt mondják asztmás volt és nem vette be időben az inhalátort és ebbe halt bele.
-Kiktől hallottad ezt? -Kérdezte érdeklődő tekintettel.
-April beszélt erről pár lánnyal a kolesz terültén és tegnap este a zsarukkal.
-Miért van olyan érzésem, hogy nem akarod ezt elhinni?
-Mert jól érzed. Miután, April elment a rendőröktől, hallottam ahogy valami pók csípésről beszéltek, meg elfertőzésről.
-És ha megcsípte egy pók? Miben különbözik ez a másik balesettől? Pókok mindenhol vannak.
-Viszont nem gyakori, hogy egy arachnofóbiával küzdő személy halálát pont egy pók okozta.
-Mire akarsz kilyukadni Heather?
-Szerintem April vitte oda azt a pókot Lulu szobájába.
-Mégis miért tenne egy Diákelnök ilyet?
-Valamiért távol akar tartani engem az egyetem és a kollégium múltjától, csak azt nem tudom, hogy miért.
-Kezdesz belebolondulni ebbe az ügybe Heather, nem gondolod, hogyha valami történt volna az egyetemen, arról már rég tudomást szerzett volna az újság és lehozták volna a magazinokban?
-Szerintem kettőnk közül nem én élek tagadásban, miért félsz ennyire attól, hogy valamit rejteget az egyetem? -Kérdeztem dühös hangon Mattől, aki erre elkezdte vakarni a fejbőrét, majd zaklatott tekintettel nézett a szemembe.
-Nem akarom azt, ami két éve történt, nem rég hagytam csak abba a beszélgetést a pszichiáteremmel, és nem akarok visszaesni abba az állapotba, nem tudom te hogyan bírtad ki, hiszen az egyik legjobb barátnőd meghalt a másik pedig börtönbe került.
-Nem akarok Debráról beszélni, tudom, hogy borzalmas az, ami vele történt, de ha elgyengülök azzal nem hozom vissza, Lisa pedig nem a barátom az egyetlen dolog, amit neki „köszönhetek" az, hogy Magen visszatért az életembe, szerencsére nem olyan sűrűn, de ettől még nem érzem magam jobban, mindenki máshogy gyászol Matt -Megakartam fogni a kezét de elhúzta, hirtelen ismét üresnek éreztem magam - látom, hogy nem egyszerű, de ha végre feldolgoztad, akkor örülnék, ha segítenél. -Mondtam kedves sajnálkozó hangon, majd oda nyújtottam felé a tegnap este kitépett papírfecnimet.
YOU ARE READING
#Creepy Bitch 2 (Blonde Blood) (+18)
Mystery / ThrillerA történet kevésbé egyszerű, mint elődje ezért adtam neki +18-as karikát, inkább érettebb személyeknek ajánlom ^^ Heather West élete nem ért véget a középiskola után. Miután felvették a New-ring egyetemre, a rejtélyek ismét felfedik magukat, de ez...