ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓕⓞⓤⓡ

2.1K 294 60
                                    









Chapter 4

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 4

" Dirty trick "

ⓟⓐⓡⓣ ⓞⓝⓔ



"Bos ni maklumat yang bos suruh saya dengan chen cari."

Xiumin menghulurkan sebuah file hitam kepada jungkook,jungkook mengambil file di tangan xiumin dan membuka isi kandungan file tersebut.

Wajah jungkook kelihatan lebih tegang daripada biasa tatkala matanya membaca setiap maklumat yang ada di dalam file tersebut..

10 minit kemudian,jungkook menutup filenya dan diletakkan ke sisi meja.satu keluhan panjang dilepaskan sebelum matanya perlahan lahan menatap wajah orang kanannya.

"Jelaskan kesemuanya dekat aku xiumin."

Xiumin mengangguk kepalanya sebelum menjelaskan pada jungkook.

"Song ji hyo sebenarnya bos diseksa dan dilayan dengan teruk oleh nenek,pak cik dan mak ciknya..ibu dan ayah song ji hyo telah mati dalam sebuah kemalangan jadi sebab tu hak penjagaan mereka berdua jatuh kepada neneknya di sebelah ibu mereka.tapi..nasibnya malang apabila keluarganya sendiri menganggap dia hamba dan binatang di rumah tersebut bos.."

"Kenapa..semua orang layan dia macam tu?"

Xiumin terdiam sebentar..rasanya dia dapat agak mengagak riaksi jungkook jika bosnya itu tahu hal sebenar..

"Sebab dia buta..dia dilayan macam tu bos..sebab dia lemah..semua orang ambil kesempatan.."

Hati jungkook panas mendengar penjelasan xiumin..jari jemarinya digenggam erat dengan penuh dendam..giginya digetap dengan erat sehingga menampkan urat pada sisi kepalanya..urat-urat dilehernya timbul.

"Berani diaorang buat macam tu dekat song ji hyo aku..*smirk* tak pe..tak pe..suatu hari nanti..aku akan pastikan diaorang akan terima balasannya..*creepy smile*'

Xiumin menelan air liurnya dengan payah..takut melihat riaksi bosnya itu..dapat dia bayangkan apa yang terjadi pada keluarga malang itu.



*********************************

[Kediaman song]

-bilik song ji hyo-

Song ji hyo sedang berdiri tegak dihadapan yeri sambil menundukkan kepalanya sedikit ke bawah.barangkali menunggu arahan adiknya..

Manakala song yeri leka menscan seluruh penampilan song ji hyo dengan pandangan yang menyindir..dijelingnya song ji hyo daripada atas sampai bawah kemudian menjulingkan biji matanya ke atas..

"Selekeh.."

Berbaju t-shirt biru cair dengan corak bunga dan skrit labuh serta rambutnya dilepaskan sehingga paras bahu..nampak hodoh di mata yeri..

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now