ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓕⓘⓕⓣⓔⓔⓝ

2.1K 277 38
                                    

Chapter 15

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 15

" Gentle "










Min yoongi meraut wajahnya dengan kasar sebaik sahaja bangun daripada tidurnya.lelaki itu bangun daripada pembaringannya dan kemudian masuk ke dalam tandas.bercermin dengan wajah yang sugul.linkaran hitam pada bawah matanya serta rambutnya yang serabai.

Semalam..dia langsung tidak dapat melelapkan mata.otaknya memikirkan tentang kehadiran song ji hyo yang berada di apartment jeon.

"Aku yakin yang tu bukan imaginasi aku.."ucapnya sendiri.

Yoongi mengeluh.penat dia memikirkan hal begini.

Kalau betul itu song ji hyo..mengapa wanita itu berada di situ..dan apa hubungan song ji hyo dan jeon jungkook..

Yoongi menggenggam kemas jari jemarinya menjadi penumbuk dan mengetap giginya.

"Apa pulak permainan kau kali ni jungkook..apa yang kau tengah rancangkan sekarang ni?"

Yoongi dalam diam,dia tidak menghadapi kenyataan yang sebenar tentang song ji hyo..hatinya mungkin retak seribu jika hubungan antara song ji hyo dan jeon jungkook lebih daripada segala-galanya..

"Sh***"

*********************************

"Sa-saya boleh pakai sendiri kasut ni tuan jungkook.."

Hari tu,entah apa yang merasuk jeon jungkook tiba-tiba sahaja masuk mengajak song ji hyo shopping bersamanya di Mall Bigstar di tengah-tengah bandar seoul.tempat dimana orang kaya seperti jungkook mampu lawati.

"Kau duduk diam-diam boleh tak."

Jungkook menarik lembut kaki song ji hyo ke arahnya dan memakaikan kasut kanvas ke kaki wanita itu..siap diikat tali dan disapu sedikit.

"Ok siap."

"Te-terima kasih tuan jungkook.."

Jungkook mula berdiri berhadapan song ji hyo dan pantas menarik pergelangan tangan wanita itu melangkah terus ke kereta porsche merah miliknya.Dibelakang mereka berdua terdapat oh sehun,xiumin dan chen menjadi bodyguard bagi mengawal keselamatan mereka berdua.





[Mall Bigstar]

Sampai-sampai sahaja mereka di situ,song ji hyo pantas memaut lengan jungkook erat.takut dengan keadaan yang bising datang di sekeliling dirinya.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now