ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓣⓗⓘⓡⓣⓨ ⓣⓦⓞ

1.6K 208 36
                                    

Hyorin - Crazy of You


Chapter 32 - The Jeon is Desperate

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 32 - The Jeon is Desperate.













































Setelah puas dengan permainan kejamnya, jungkook mencampakkan senjata-senjatanya ke lantai.bukan sahaja pistol yang lelaki itu gunakan tetapi senapang, pedang, parang, pisau, gergaji dan pelbagai alatan dia gunakan untuk menyeksa dan membunuh mangsa.

Suatu rengusan kasar dilepaskan, sebelum dia meregangkan otot-otot lehernya dan mula mengorak langkah ke tempat istirehatnya.

Orang-orang suruhannya yang kebetulan terlihat jungkook pasti akan keras membeku, sesekali mereka akan tertelan air liur dek kerana takut dengan kehadiran lelaki itu.

Jungkook mencapai kerusi dan melabuhkan punggungnya di situ, rokok yang berada dalam koceknya dikeluarkan sebatang daripada kotaknya. Disuakan pada bibirnya dan dinyala api pada putung rokok..hisapan demi hisapan kemudian asap dilepaskan dengan khusyuk sekali.Hilang segala masalah seketika..

Namun, ketika dia termenung ke arah lain sambil menghisap rokok.suara kecil song ji hyo bermain di gegendang telinganya.sungguh manja dan lunak bunyi.

"Jungkook~ awak tahu tak merokok tu bahaya untuk kesihatan?*senyum*"

Secara automatik jari jungkook terhenti daripada menyuakan rokok ke bibirnya..

"Shit..apa masalah aku ni.."

Moodnya serta merta hilang,sebelum rokok tersebut habis dihisap terus dibuang ke lantai.rambut hitamnya diseka dengan tangannya sehingga ke belakang dan kemudian dia mengeluh.

"Mana chen ni!daripada semalam lagi aku tunggu takkanlah punya lama dia buat kerja!bodoh betul!xiumin!!mari ke sini kau!"

Dengan peluh di dahi dan baju yang dipenuhi dengan darah, xiumin datang ke arah jungkook.lelaki itu terpaksa menahan bau hanyir darah mangsa-mangsa amukan jungkook.

"Ye bos?"

"Dah 2 hari aku bagi chen..kerja untuk cari song ji hyo.kau tahu tak mana si tak guna tu?ha?"

"Sa-saya tak tahu.."

Jungkook bangun dengan drastik dan kemudian berjalan ke arah xiumin..sebelah tangannya kemudian menggenggam kasar kolar baju xiumin.

Urat-urat di lehernya timbul, wajahnya juga membara dan tatapan matanya penuh dengan kemarahan.

"I don't give a f**k to your stupid answer!pergi cari chen dengan song ji hyo!datang sebelum pagi esok.kau faham!kalau tak..aku akan jadikan kau sama macam binatang2 ni semua arra!!"

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now