ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓣⓔⓝ

2.1K 263 42
                                    




Ps:author nak cakap chapter ini adalah yang terakhir author update dlm minggu ni sebab minggu depan dan minggu seterusnya maybe sekali seminggu author update(itupn kalau x buzy)..

Minggu ni author banyak update sebab author tngh bercuti so..start daripada hari sabtu ni dan seterusnya author sudah jarang update...ok? Ahahahahahaha





ok? Ahahahahahaha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 10

" Whipping her "


























Malam itu,song ji hyo duduk bersendirian dalam biliknya sambil bermain-main jari jemarinya...dalam mindany terdapat 1001 soalan..rasa serba salah pada yeri dan kang seulgi.apa yang seulgi katakan padanya terasa seperti benar.

Adakah benar dia perempuan simpanan?

Wanit itu cuba mengumpulkan semangat yang ada dan berjalan ke arah pintu..teraba-raba di hadapannya.

Tombol pintu dicapai dan dipulas perlahan lahan lantas membuka dengan perlahan lahan..song ji hyo tahu dimana kedudukan jungkook jadi dia berjalan ke arah ruang tamu.

Pada masa-masa begini lelaki itu pasti sedang menonton berita..

"Tuan..tuan jungkook.."

Mendengar namanya dipanggil song ji hyo,perhatian jungkook beralih ke arah lain..matanya menatap susuk tubuh song ji hyo yang cuba berjalan ke arahnya.

"Aku dekat sofa ni ji hyo..sini."

Song ji hyo duduk dahulu di sofa dan kemudian mengesot ke tepi sehingga dia merasakan jungkook berada hampir dengannya.

"Wae?"

"Tuan jungkook..sa-saya..saya rasa.."

"Kau rasa apa?"

Lelaki itu kembali menumpukan perhatian pada televisyen sambil telinganya memberi perhatin kepada song ji hyo mendengar apa sahaja wanita itu katakan.

"Saya rasa..ya-yang..tu-tu-tuan jung-kook patut hantar saya semula pada yeri.."

"...."

"Saya-saya rasa serba salah..la-lagipun puan yang datang pagi tadi..dia-dia isteri tuan..ja-jadi saya tak rasa..ya-yang saya patut ada dekat sini.."

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now