ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓕⓞⓤⓡ

1.9K 288 44
                                    

Taru - (you and i)






Taru - (you and i)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 4

"Dirty trick"

ⓟⓐⓡⓣ ⓣⓦⓞ






Song yeri,menggenggam jari jemarinya dengan kemas tatkala dia melihat kakaknya sedang duduk bersimpuh dengan menundukkan kepala.

Kata-kata jungkook yang mahu memutuskan hubungan dengannya masih terngiang-ngiang di mindanya.dia menyalahkan semua yang terjadi kepada song ji hyo.

"Perempuan tak guna.."

Yeri mula berjalan perlahan lahan mendekati song ji hyo dan berdiri di hadapan wanita itu.

"Yah song ji hyo.."

"Na-nae yeri.."takut-takut song ji hyo menyahut teguran yeri.bahunya sedikit mengeletar kerana suara diingin yeri.

"Kau dengar sini baik-baik ye song ji hyo..malam ni kau jangan dapat makan.pandai-pandai lah kau cari makan petang nanti untuk malam ni..rasakan.."

"T-tapi yeri..ke-kenapa hyo tak dapat makan..hyo minta maaf kalau hyo buat salah..jebal.."

Song ji hyo cuba sedaya upaya untuk bangun dan merayu pada yeri..tangan yeri dipaut lembut..

"Jangan sentuh akulah!!!"

Tanpa belas kasihan,song yeri menolak kepala ji hyo sehingga wanita itu jauh ke lantai..kepalanya sedikit terhantuk pada kerusi kayu yang ada di situ..

"Yeri.."

"Disebabkan kau..aku hampir-hampir putus dengan jungkook!aku ingatkan kau ni suci lah sangat..tch..tapi rupanya pelacur!!"tengking yeri.

Gadis itu benci melihat kakaknya..dia merasakan jeon jungkook marah kepadanya kerana hasutan song ji hyo..yeri terlalu sayangkan jungkook sehinggakan dia sanggup berbuat apa sahaja demi lelaki itu.

"Ani yeri..hisk..hisk..hyo tak buat apa-apa pun dekat dia..yeri..dengarlah cakap hyo..hisk..hisk.."

Song ji hyo cuba untuk bangun lagi dengan memegang kepalanya yang sedikit terluka..dia menangis teresak esak dek kerana sedih dengan sikap adiknya..

"Yeri sayang kenapa jerit-jerit ni?"

Tepat pada masanya,mak cik sora..masuk ke dalam bilik song ji hyo dan turut masuk campur.dijelingnya song ji hyo sekilas lantas dibelai rambut lurus yeri.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now