ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓕⓘⓥⓔ

2.5K 300 33
                                    






Ok guys ni bahagian terakhir author update untuk minggu ni..chapter six dan chapter seven (bukan double update ye😂) author akan update sama ada minggu depan atau bulan depn..

Jangan risau..author akan sambung update juga cuma lambat atau cepat sahaja..author mungkin buzy dengan assigment sbb tu selalu lambat sikit update heheheh..ok jumpa minggu depan or awal bulan depan😂




ok jumpa minggu depan or awal bulan depan😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Chapter 6

" monster "

Jeon jungkook sedang tersenyum bangga melihat kedua-dua reptilia kesayangannya sedang terdampar di atas tanah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeon jungkook sedang tersenyum bangga melihat kedua-dua reptilia kesayangannya sedang terdampar di atas tanah..buaya jantan yang diberi nama tyson,mungkin lebih gemar tidur dan tubuhnya sedikit kecil daripada kekasihnya celine..buaya betina afrika yang paling besar,tersangat buas dan sentiasa dalam kelaparan..

"Poor my pet..tak pe..tak pe..sekejap sahaja lagi..chen dan xiumin akan bawakan korang makanan yang paling sedap..*smirk*sabar ye.."

Jungkook sememangnya bukanlah penggemar anjing dan kucing oleh sebab itu dia lebih suka binatang yang ganas dan menakutkan..

*

*

*

*

Terdapat sekujur badan sedang terikat secara terbalik daripada bahagian sebatang besi.tak lama selepas itu,gerangan yang terikat di atas itu mula sedar perlahan lahan..

Matanya terbeliak tatkala dia sedar situasinya sekarang..jauh dibawahnya terdapat 2 ekor buaya yang sedar timbul dipermukaan air..seolah olah sedang menunggunya sedang jatuh ke bawah.

"A-apa semua..ni.."

Seluruh badannya mula bergeletar..jantungnya berdegup 100 kali lebih laju daripada takut..

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now