ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓣⓦⓔⓝⓣⓨ ⓔⓘⓖⓗⓣ 01

1.6K 221 34
                                    




This love - Davichi [ Ost The decendent of the sun ]


This love - Davichi [ Ost The decendent of the sun ]

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Chapter 28 (part One)

- Tell me this is a lie -




















" Yo-yoongi..a-apa awak buat dekat sini?"soal song ji hyo.terdapat suatu getaran pada suaranya ketika menyoal min yoongi.wanita itu masih tercegat di depan pintu yang terbuka luas.

Tanpa sebarang bicara min yoongi masuk dan menutup pintu utama apartment jeon.wajahnya tidak beriak.

"Aku ada benda nak bincang dengan kau."

Sebelum sempat song ji hyo membalas kata-kata lelaki itu pergelangannya dipengang lembut dan ditarik ke ruang tamu.terus sahaja yoongi menyuruhnya duduk di salah satu sofa di situ.

Song ji hyo masih memerhatikan yoongi dengan mata bulatnya..melihat gerak geri min yoongi dengan berhati-hati. Yoongi mula menarik salah satu kerusi yang ada di situ dan ditempatkan berhadapan dengan song ji hyo.ditangannya terdapat sebuah pita rakaman berwarna hitam yang sedari tadi asyik dia memegangnya.

"Aku nak minta maaf sebab datang tanpa diundang..tapi aku terpaksa datang secara mengejut macam ini sebab benda ni."ucap yoongi sambil menunjukkan pita rakaman pada tangannya.

Song ji hyo memandang sekilas pita tersebut sebelum memandang wajah yoongi semula.cuba mencari jawapan dengan teka teki yang dia sendiri tidak pasti.

"A-apa maksud awak."

Sebelum dia memulakan bicara,nafasnya ditarik dalam-dalam sambil menutup kedua belah matanya dan menghembuskan nafas dengan setenang yang mungkin.

Yoongi memberanikan diri menatap anak mata song ji hyo.

"Song ji hyo..dengar ni..jeon jungkook bukan lelaki yang baik."

"A-apa maksud awak."

Ketika itu,jantung song ji hyo berdegup dengan kencang secara tiba-tiba.mata yoongi ditatap dengan penuh curiga.otaknya bercelaru..

"Jungkook.dia pembunuh seluruh keluarga kau."

Zapp!!!

Bagaikan jantungnya tertusuk dengan sesuatu yang tajam.air liurnya ditelan dengan payah..matanya mula terkelip-kelip memandang min yoongi.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKOnde histórias criam vida. Descubra agora