ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓣⓦⓔⓝⓣⓨ

2.3K 254 99
                                    
















Chapter 20

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 20

' Kebenaran yang menyakitkan '





















[Jeon Jungkook p.o.v]


Sinaran matahari memancar tepat ke wajah aku,menyebabkan tidurku terganggu.aku mula mengeluh sebelum memusingkan badan aku mengiring sebelah kanan..aku membuka kelopak mataku perlahan lahan dan kemudian tersenyum sinis...

Ahh pagi-pagi lagi aku dihidangkan dengan wajah song ji hyo yang lena diulit mimpi.dia kini mengiring berhadapan denganku.

Mataku nakal menjalar tubuhnya yang dibaluti selimut separas dada tanpa seurat benang di bawah selimut tersebut.

Bibirnya bengkak dan merah serta lehernya dipenuhi dengan gigitan cinta aku.ha.aku puas,aku layak buat apa sahaja ke atas diri dia sebab dia hak aku!aku yang punya!

Lama aku menatap wajah cantiknya..tenang sahaja..walaupun malam semalam dia tidak habis-habis menangis dan merayu supaya aku lepaskan dia.girl~kau milik aku.selamanya.

"Sh**"

Tengah-tengah aku syok pandang song ji hyo,aku terlupa yang hari ni aku ada meeting dekat pejabat.appa nak aku jumpa dengan kawan lama dia yang merupakan tetamu vvip petang ni..aishh..

Aku bingkas bangun dan mengambil boxer di lantai dan memakainya.berjalan masuk ke dalam bilik air dan bersiap sedia hendak bersihkan diri.

[Beberapa minit kemudian]

Sebaik sahaja aku siap mandi,aku capai tuala yang tergantung pada cermin dan melilitkannya pada pinggang aku.rambutkun yang basah aku biarkan dan aku menapak keluar daripada bilik air.

Sungguh tak sangka aku dihidangkan sekali lagi dengan pemandangan yang seksi..song ji hyo memakai baju kemeja putihku yang menutupi sehingga pehanya sahaja sedang duduk di birai katil..

Matanya berkaca tatkala bertemu dengan anak mata miliknya.

"Ha..kau baru bangun."

Dia mendiamkan dia..marah kah?

Aku mengorak langkah ke arahnya dan kemudian duduk bersebelahan dengannya.

Wajahnya aku pandang dengan penuh minat.

"Aku nak kau dengar sini baik-baik."

"...."

Aku merengus geram..pantang betul aku kalau aku bercakap orang tak pandang mata aku.lebih-lebih lagi orang tu song ji hyo.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now