ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓣⓦⓔⓝⓣⓨ ⓝⓘⓝⓔ

1.5K 218 37
                                    












Chapter 29

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 29

' nightmare?'















Song ji hyo resah memandang kelendar yang tergantung pada dinding dalam biliknya..kuku ibu jarinya digigit kecil sebelum dia mengeluh..wanita itu dapat rasakan ada yang tidak kene pada tubuhnya sejak kebelakangan ini.

"Dah masuk sebulan dah aku tak period..kenapa boleh jadi macam ni.."bisiknya sendiri.rambutnya diramas kasar seketika sebelum song ji hyo berjalan kembali ke katilnya dan duduk di situ.

Lama dia merenung ke lantai,otaknya cuba memikirkan kesimpulan permasalahannya..sehinggalah..

"Ja-jangan-jangan a-aku.."

Ini semua tak mungkin bukan..ini mimpi buruk baginya jika ia terjadi..langkah kaki wanita itu pantas berjalan ke meja soleknya dan membuka laci.dia mengambil alat pregnancy test dan menutup kembali laci meja soleknya..

Tanpa ragu-ragu song ji hyo masuk ke dalam tandas bersama dengan alat tersebut..


















( 5 minit kemudian )


Song ji hyo seperti tidak percaya dengan apa yang dia lihat kini..air liurnya kerap kali ditelan dengan payah.malah jantungnya berdegup dengan sangat kencang.

Tangan wanita itu tergetar-getar membuka paip singki dan membasuu wajahnya sebelum memandang pada cermin yang berada di hadapannya.

"Aniya..ini tak mungkin.."

Alat pregnancy test yang diuji tadi memberikan suatu tanda yang tidak baik untuknya..hukuman apa lagi tuhan mahu beri padanya ini?

"Aku..aku mengandungkan anak jungkook..ani!!"

Positive..

Air mata song ji hyo berguguran jatuh ke bawah setelah beberapa saat cuba ditahan.Dia tidak sangka sehingga begini sekali ianya terjadi..kali terakhir jungkook menyentuhnya adalah beberapa minggu yang lepas..tak mungkin..

"Hisk..hisk..hisk..macam mana ni..hisk..hisk..macam mana ni ."

Rasa takut mula menyelebungi diri song ji hyo,tangisannya teresak esak..perutnya yang masih kempis diusap perlahan..

"Macam mana kalau dia bunuh baby ni pula.."

Song ji hyo percaya jeon jungkook pasti akan cuba membunuh janin yang ada dalam kandungannya sedangkan separuh daripada ahli keluarganya terbunuh tidak mustahil jungkook tidak akan membunuh bakal bayinya pula.

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now