ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓕⓞⓤⓡⓣⓔⓔⓝ 02

2.5K 260 27
                                    
















































Chapter 14 [ Part 02 ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chapter 14 [ Part 02 ]

" Showing Dominant side "

















" Detektif min!"

Jeritan pembantu min yoongi menyebabkan tidur lelaki itu tidak lena sehinggakan dia kejut daripada tidur dengan bahu yang tersentak.

Yoongi merengus kasar sebelum mengangkat kepalanya yang bertempek di atas meja.

"What the f***!!!kau tak boleh slow sikit ke huh seung woo!"marah yoongi.

Rambutnya yang sedikit berserabai diseka ke belakang.tajam melihat pembantunya yang tercungap cungap mencari nafas di hadapannya.

"Ma-ma-ma-ma-maafkan saya detektif min..fuhh penat."

Peluh di dahi dilap dengan lengan bajunya dan kemudian seong woo menarik nafas semula..melihat ke arah min yoongi dengan riak wajah yang tenang.

"Detektif min...result untuk cop jari yang ada pada mayat yang dibakar hari tu telah baru je keluar tadi.ni dia resultnya."

Seong woo menghulurkan sepucuk surat berwarna perang ke arah min yoongi.tertanya tanya keputusan tersebut.

Yoongi mengambil surat tersebut dan membuka isi dalamannya perlahan lahan.dia keluarkan keputusan cap jari itu dan melihat satu persatu..

Pada mulanya anak matanya tidak menunjukkan sebarang perubahan tapi lama kelamaan anak matanya bergetar,nafasnya mula menjadi tidak teratur.

Ianya..

Mengejutkan..










"Seong woo bersiap sedia.petang ni kita keluarkan waran tangkap untuk jeon jungkook."



********************************





Kehadirannya di apartment jeon secara tiba-tiba sahaja.kebetulan jeon jungkook keluar seketika untuk menguruskan sesuatu di pejabatnya meninggalkan song ji hyo sendirian di apartment,kelibat sehun juga tiada dek kerana lelaki itu mengambil cuti untuk beberapa hari atas urusan yang penting..

[_______] THE JEON POSSESSION (18+) JJKWhere stories live. Discover now