Intro

3.3K 53 0
                                    

First of all, thanks for choosing this story. Opss... im not really good in english but if you find any 'something wrong with this sentense (eng dialogue)' hope you can be considerate.

Ok ok. Moh kita cakap melayu. Martabatkan bahasa kebangsaan kita. Opss... overacting. Calm down.

Pertama sekali, saya nak ucapkan jutaan terima kasih sebab memilih cerita ni untuk dibaca oleh anda. Saya cumalah seorang student; of course cerita ni mungkin ada unsur-unsur childish dan dewasa (camne nak explain ye?) but dont worry selamat lagi untuk dibaca. Hehehe.

Kedua, saya harap anda (pembaca yang sangat saya hargai) dapat enjoy membaca cerita ni. Saya teringin nak jadi penulis novel sebenarnya tapi well lack of ideas. Hurmmm...

Ketiga, saya minta maaf kalau anda rasa cerita ni ada persamaan dengan cerita lain (saya maksudkan dari wattpad). This is my own story. Kalau ada sama tu maksudnya coincidence lah. Cerita ni 90% dari imaginasi saya dan 10% dari drama-drama korea or mungkin ada juga melayu (memandangkan novel ni still in progress).

Keempat, jangan lupa follow wattpad saya untuk sentiasa update dengan post baru saya. Hurm... vote sekali ye... and comment kalau ada apa yang patut saya improve kan.

Sooooooo lets begin!!!!!

Satu Dalam Sejuta (Completed)Where stories live. Discover now