היוש❤️ אני עורכת לכן פרק מהטירונות. עכשיו כיבוי אורות ויש לי זמן. בבקשה תנסו להבין אם אני לא מעלה פרקים בכמה חודשים הקרובים. אוהבת!!
כשאנחנו מסיימים לאכול אני קמה מהשולחן ומתחילה לפנות את הצלחות למדיח.
רפי חוזר מבחוץ ולוקח את המפתחות שלו מהמדף שמעל השולחן במטבח.
״אני זזתי" הוא אומר וממהר ללכת. "לאן אתה?" הראל שואל אותו לפני שהוא יוצא. "ההיא מאתמול התקשרה" אני מגלגלת עיניים.
קצת עצוב לי שבמקום למצוא אהבה אמיתית, מישהי שבאמת תאהב אותו ושהוא יאהב אותה הוא בוחר ללכת על סטוצים.
לרפי בחיים לא הייתה חברה רצינית, הוא בחיים לא האמין באהבה. הוא תמיד אומר שזה נגמר מהר אז למה בכלל להיכנס לזה מההתחלה. אבל זה לא ככה. אני לא מאמינה שזה ככה. ואני מאחלת לו שהוא ימצא מישהי שבאמת אוהבת אותו.
הראל עלה למעלה לישון צהריים ואני נשארת למטה עם אליה.
בהתחלה הייתה שתיקה נורא מביכה אבל כמה דקות אחר כך השתיקה נשברת ואנחנו מתחילים לדבר.
באמת שהיה לי כל כך כיף איתו ולא רציתי שהרגע הזה יגמר. אני רוצה שהוא ימשך לנצח. אני מרגישה שאיתו אני יכולה להיות מי שאני, בדיוק מי שאני עם כל המוזריות שלי ואני את זה שאני יכולה להיות עצמי לידו."בקשר לאתמול" הוא אומר פתאום, אני מסתכלת עליו ומחכה שימשיך לדבר.
״אני שמח שהכרתי אותך" הוא אומר וגרם לי לחייך בשנייה ששמעתי את המשפט הזה.
״גם אני שמחה שהכרתי אותך" אני מחייכת אליו בחזרה והוא נותן לי חיבוק. חיבוק שלא רציתי שיגמר בחיים. רציתי למשוך אותו כמה שיותר זמן כדי שלא יגמר בחיים."חיים, תעשי לי גבות" הוא אומר פתאום ואני מתחילה לצחוק. "ברצינות" הוא מצחקק, "אחותי הבהמה הזאת כבר חודש לא רוצה לעשות לי גבות".
"אני מפחדת, אני לא רוצה להכאיב לך" אני מצחקקת, "יש לך אישור להתעלל בי" הוא מצחקק. "אני אנצל את האישור הזה" אני אומרת והולכת להביא פינצטה.
"לא לא, נו אני לא רוצה" אני אומרת.
"נראה לך שיכאב לי?" הוא מצחקק. "נו" צחקקתי, "תעשה לעצמך" אני מוסיפה ומביאה לו את הפינצטה.
"אני רוצה שאת תעשי לי" הוא מתעקש. "טוב, אני תופסת את השערה ואתה תולש" אני אומרת ממנו.
בסופו של דבר הצלחתי לעשות לו גבות בלי לפחד להכאיב לו. זה היה אחד הרגעים הכי מצחיקים בחיים שלי.
"וואי יש לי רעיון" אני אומרת מצחקקת, "אפשר לשים לך מסקרה?" אני שואלת אותו.
"נראה לך? מה אני כוסית?" הוא שאל אותי. "כן" צחחקתי, "בואנה" הוא התעצבן.
הוא קם, תופס אותי ומתחיל לדגדג אותי. לדגדג אותי או יוביל לנשיקה או לתאונה מצערת. במקרה של אליה זה כל כך תהיה נשיקה.