part 65

938 62 6
                                    

קטע מיני מסומן בכוכביות, מי שלא רוצה לקרוא שתדלג. מקווה שתהנו❤️

שתינו שותקות, אף אחת לא פותחת את הפה. אני בטוחה ששילת מפחדת מהתגובה שלו בדיוק כמוני. שתינו כבר מכירות אותו ואת ההתנהגות שלו, אם הוא ישמע על זה הוא יתחרפן. במיוחד אחרי הקטע של היום עם שילת.
שילת היא הדבר שהכי חשוב לאליה. ועם כל כמה שהם רבים 24 שעות ביממה ומתווכחים ושונאים אחד את השני, היא הבנאדם שהכי חשוב לו בחיים. אפילו שלפעמים בא לו לרצוח אותה מרוב העצבים שהיא מביאה לו אני יודעת שהוא אוהב אותה.
אליה לא מבין מה קורה פה. שילת מחכה לי שאספר לו. אני רק רוצה להיעלם מהעולם הזה כרגע. עכשיו אליה מחכה להסברים ואין לי מה לתרץ לו, המוח שלי פשוט ריק מתירוצים כרגע.
״על מה אתן מדברות?״ אליה שואל אותנו. שילת פשוט סתומה אוף, אני אהרוג אותה. ביקשתי ממנה שלא תספר.
כמה שפחות שאליה ידע ככה זה לא יפגע בו. אני מעדיפה לריב את המלחמות שלי עם בן, גם אם זה להיפרד מאליה. למרות שזה הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה, אני אוהבת אותו. אני פשוט רוצה לחבק אותו עכשיו אבל אני מפחדת להתקרב אליו כרגע.
״לא, סתם פשוט שילת...״ אני מנסה לתרץ.
״בן היה פה.״ שילת קוטעת אותי.
״הוא היה פה?״ הוא שואל בעצבים. אני מהנהנת בראשי לחיוב.
״כוסעמק אבל למה אתן לא מתקשרות?״ אליה צועק בעצבים.
״הוא עשה לכן משהו? פגע בכן? אני שובר אותו בן של זונה.״
״הוא.. הוא.״ אני מנסה לדבר אבל המילים פשוט לא יוצאות לי מהפה. אני לא מצליחה לחשוב, אני לא יודעת איך להגיד לו את זה.
״הוא מה, ליאן?״ אליה חסר סלבנות.
״הוא חנק אותי.״ שילת אומרת.
״עכשיו אני הולך אליו.״ אליה צועק ולוקח את המפתחות של האוטו שהניח על השולחן שליד הכניסה.
״תניח לזה אליה.״ שילת אומרת ועוצרת אותו מללכת.
״מה להניח לזה, תסבירי לי? הבנאדם נגע בך, אני שובר אותו מה לא מובן?״ אליה צועק.
״אני בסדר, אליה תירגע. אם תלך אליו הוא יחזור לפה שוב ושוב. ואז מה עשינו עם זה בעצם? אתה צריך לחשוב חכם.״ מצאה למי להגיד לחשוב חכם כשהוא בעצבים והוא לא חושב כמו שצריך.
״אני לא יכול להירגע כוסעמעמק ערס.״ אליה עצבני.
״די חיים שלי.״אני תופסת בידו המאוגרפת. איך הוא מנער אותי ממנו, אני נבהלת.
״חאלס ליאן, נשבר לי כבר הזין מזה למה את בחיים לא מספרת לי כלום?״
״אליה תירגע.״שילת אומרת בשקט.
״למה אני לא מספרת לך? אולי בגלל התגובות המוגזמות שלך? אליה, התגובות האימפולסיביות שלך רק מסבכות אוותנו יותר.״ אני אומרת.
״הוא פוגע בך, הוא פגע בשילת. מה את רוצה שאני אעשה?״
״לא יודעת אליה, בוא נלך לישון.״ אני ממלמלת.
״כוסעמק אני חייב סיגריה.״
״חיים שלי, בוא לישון מחר נקום חכמים יותר.״אני אומרת בשקט.
אליה נאנח ואנחנו עולים למעלה. בסוף המסדרון, ממש צמוד לדלת של החדר שלו, אליה עוצר אותי.
״אני מצטער יפה שלי. אני פשוט מפחד עלייך. זה הכל.״ הוא אומר בשקט והלב שלי פשוט נופל לרצפה. הוא מסתכל לי בעיניים ועושה לי צמרמורות בכל הגוף. משהו מטורף שקורה לי רק איתו. זה אמיתי בכלל?
״גם אני אהוב שלי.״אני לוחשת ותופסת את פניו. אליה מסתכל עליי כמה שניות, ואז ללא התרעה הוא תופס אותי מהמותניים חזק ומצמיד אותי אליו. הלב שלי דופק במהירות. בחיים זה לא קרה לי דבר כזה, שאני כל כך מתרגשת ממנו.
הוא מתקרב אליי עד שאין לו לאן, כשאני צמודה לקיר. הוא מתחיל לנשק אותי, אני מעבירה את ידיי על הפנים שלו, על הצוואר. הנשיקה הופכת לסוערת וסוערת יותר מרגע לרגע.
״אני אוהב אותך.״אליה לוחש לי באוזן ועושה לי צמרמורת נעימה. אני ממשיכה לנשק אותו עוד טיפה, אני לא מסוגלת להתנתק ממנו.
״אני אוהבת אותך.״אני ממלמלת תוך כדי הנשיקה. אליה לאט לאט יורד לכיוון התחת שלי. תופס אותי ומצמיד אותי אליו. הוא מרים אותי  תוך כדי שאנחנו ממשיכים להתנשק ופותח את הדלת של חדרו אנחנו נכנסים והדלת נסגרת מאחורינו.
״ליאן, אנחנו צריכים לעצור.״אליה ממלמל תוך כדי שהוא מנשק אותי כשאני עליו והוא שם את הידיים על התחת שלי. ברור לי שהוא לא רוצה להפסיק. ואני גם לא. אני רוצה את זה בדיוק כמוהו.
״לא אליה, אל תפסיק.״ אני לוחשת.
״אני חייב יפה שלי.״ הוא ממלמל.
״אני רוצה, אליה.״
*******
אני מורידה את החולצה שלו תוך כדי נשיקה, מסמנת לו שאני רוצה את זה. הוא מוריד את החולצה שלי ואני נשארת עם חזיה. אליה הופך אותי עליו ויורד אל עבר החזה שלי, אחד הוא מחזיק ואת השני הוא מנשק. הוא עולה אל הצוואר שלי, מנשק אותי ואז עולה אליי.
״אני מכור אלייך.״הוא לוחש על השפתיים שלי ומנשק אותי. אני פותחת את כפתורי הגינס שלו והוא מוריד את המכנס שלו.
אליה מוריד אותי ממנו ועולה מעליי, הוא לאט לאט מוריד את מכנסי הפיגמה הקצרים שלי ויורד אל הבטן שלי, מנשק אותה נשיקות קטנות ולאט לאט יורד לקו הביקיני. מנשק אותי ומגיע אל פנים הירך שלי, הוא ממשיך לנשק אותי עד שהוא מגיע אל התחתונים שלי ועוצר.
״יפה שלי,אם משהו, כל דבר תעצרי אותי.״הוא לוחש ואני מהנהנת לחיוב.
הבטן שלי מתהפכת בקטע טוב ואני רק מחכה לרגע שהוא ייגע בי. הוא מוריד בעדינות את התחתונים שלי ולאט לאט הוא מגיע אל איברי. הוא מעביר את הלשון שלו,בחיים שלי לא הרגשתי הרגשה יותר טובה מזו. הוא מחדיר את לשונו אליי, אני לא עומדת בזה.
אליה עולה בחזרה אליי, אני מנשקת אותו. לא אכפת לי מכלום. הוא מעביר את אצבעותיו על איברי, מכניס אצבע ומוציא.
״פאק אליה.״אני ממלמלת. זה כל כך שונה ממה שהרגשתי אז.
אליה מעליי, האצבעות שלו בתוכי והוא מסתכל לי בעיניים. אני אוהבת את זה שהוא מסתכל לי בעיניים. שומר איתי על קשר עין. רואה בדיוק מה אני אוהבת ולא אוהבת.
״אני אוהב אותך.״אליה ממלמל תוך כדי שהאצבעות שלו יוצאות ונכנסות ממני במהירות. אני תופסת את הפנים שלו, מצמידה אותו אליי חזק ומנשקת אותו.
אליה מוציא את האצבעות שלו ממני והופך אותי כשאני מעליו. ממקם אותי מעל איברו אבל לא מכניס אותו. אני זזה עליו והוא זז ביחד איתי.
במשך כמה דקות עד שאליה מפסיק וגומר.
*******

״פאק ליאן.״אליה אומר כשאנחנו שוכבים במיטה שלו מתחת לשמיכה אני עם הראש עליו ואליה מחבק אותי.
אני לא יודעת למה, יש לי מן הרגשה מוזרה. פתאום אני פשוט רוצה לבכות. הדמעות עומדות לי בגרון ואני מפחדת שאליה יראה אותי בוכה כי זה לא שהוא עשה משהו לא בסדר, הוא היה הכי בסדר בעולם.
זאת פשוט אני, אני לא יודעת למה, אני פשוט רוצה לבכות. מה עובר עליי?
הדמעות מתחילות לרדת מעצמן ואני מנגבת אותן כדי שאליה לא יראה. אני לא רוצה שהוא יחשוב שהוא עשה משהו לא בסדר כי זה לא הוא, הוא היה מושלם. זאת פשוט אני שדפוקה.
אליה מסתובב אליי ומנסה לנשק אותי ואני מנסה להסתיר את הדמעות.
״נסיכה שלי למה את בוכה?״ אליה קולט שאני בוכה. לא הצלחתי להסתיר את זה.
אני מנסה להתהפך אל הצד השני כדי שלא יראה אותי בוכה. אך הוא עוצר אותי.
״יפה שלי, היי, תסתכלי עליי.״ אליה לוחש ומלטף את הפנים שלי.
״מה קרה? עשיתי משהו לא בסדר?״ הוא שואל בשקט ומסתכל לי בעיניים ומלטף את השיער שלי.
״לא, זה לא אתה. אתה היית מדהים.״ אני ממלמלת.
״אז מה זה?״הוא לוחש.
״כלום.. זה פשוט..״ אני ממלמלת, מנסה לתרץ משהו אך אני לא מצליחה לחשוב. אין לי הסבר אפילו למה אני בוכה. אני באמת לא יודעת.
״פשוט.. הרגשתי שאני צריכה לבכות.״אני מלמלת והדמעות יורדות מעצמן.
״די יפה שלי, כואב לי לראות אותך בוכה.״אליה לוחש ומחבק אותי חזק והדמעות ממשיכות לרדת מעצמן.
דקה או שתיים שאנחנו מחובקים והדמעות עוברות לי מעצמן. אנחנו מתנתקים מהחיבוק ואליה מנשק אותי במצח.
״אני אוהב אותך.״הוא לוחש ומנשק אותי באף ואז מגיע אל השפתיים שלי.
״אליה.״אני ממלמלת.
״מה יפה שלי?״הוא לוחש ומנשק אותי על השפתיים.
״תבטיח שלא תעזוב.״ אני לוחשת.

***
אני לא יכולההה אני פשוט מאוהבת בשניהם!!! מה אתן חושבות על הפרק?❤️❤️

Say you won't let goWhere stories live. Discover now