*****
Kızlarla benim bu sabah oturduğum kafede oturmuştuk.Daha okulun ilk günü olmasına rağmen onlarla çok iyi anlaşmıştım ki ben bir anda arkadaş edinebilen birisi değilimdir.Ama bilemiyorum içimden bir ses onlara güvenmem gerektiğini söylüyor.
İkisi de çok iyi arkadaşlar.Emily tek başına kalıyormuş.Ailesi başka bir şehirdeymiş.Onunla evlerimiz yakın.Monica ise ailesiyle yaşıyormuş.Tek çocukmuş.Ailesi doktormuş.Onlar bana aileleriyle ilgili şeyler anlatınca bende anlattım ama tabii hepsini değil.Yani detaylarıyla değil.Annemle babamın ayrıldığını ve annemin öldüğünü söyledim.Bu duruma üzüldüler ama beni neşelendirmek için bir sürü şebeklikler yaptılar oysa ben alıştım artık.
Eve gelirken yemek için alışveriş yapmıştım ve bir şeyler atıştırmıştım.O yüzden direk olarak ödevlerimi yaptım.Ödev yaparken zaman hızlı geçiyordu.Aslında pek ödev yapan birisi değilimdir ama bilirsiniz işte yeni öğretmenlerin gözünde biraz iyi gözükme çabaları var bende.
Edebiyat dersinden okunması gereken bir kitap vardı onu okudum.Fizikten çözmem gereken testler vardı vee biyoloji ödevim vardı.Ama Harry ile ilgili tek bir bilgiye bile sahip değildim.Bana Black Bar'da olucağını söylemişti.Oraya gidip gitmemek konusunda oldukça kararsızdım.Evde çok sıkılmıştım ve artık yapçak bir şey kalmamıştı.Sanırım gidicektim..
Buraya yeni taşındığım için pek fazla bilmiyordum.Bu yüzden bilgisayarı açtım ve Black Bar'ın nerede olduğuna baktım.O kadar da uzak değildi.Okulun caddesine çıkmam gerekiyordu sonra da ikinci sokaktan sağa dönmem gerekiyordu.
Ev şortumu çıkardım ve onun yerine zımbalı siyah şortumu giydim.Üzerine de beyaz yarım kollu bir kazak giydim.Sadece parlatıcı sürdüm ve sabah örmüş olduğum saçlarımı açtım.Ne ? Harry'i görücem diye süslenmiyorum.Sonuçta orası bir bar. Güzel gözükmeliyim.Orada herkes güzel gözüküyor.
Telefonumu ve biraz nakit paramı alıp evden çıktım.Arabam vardı ama yine yürümeyi tercih etmiştim.Bilirsiniz hareketli yaşam sağlıklı yaşam felsefesine uyuyorum. Ahh sadece şaka.Etrafımı daha iyi tanımak,nerde ne var öğrenmek için yürüyordum.
**
Sonunda varabilmiştim.Harry buranın bahçesinde olmalıydı.Umarım onu kolay bulabilirdim.Bar'a girmek için oldukça uzun bir kuyruk vardı ve sanırım ödenilen miktarda bir hayli fazlaydı.Yanımda o kadar para yoktu.Bu yüzden bahçe tellerinden girmeye karar verdim.Bahçenin ışıklandırılmaları kırılmış olan tarafına adımladım.Karanlık olan yere ulaşmam için önce arabaların park edildiği oldukça ışıklı ortamı ve oluşan kuyruğu geçmeliydim.Bahçenin karanlık tarafına geldiğimde durdum.Etrafıma bakındım.Buradı oldukça tenhaydı.Karanlıkta görülme riskim daha az olurdu.Önce ellerimle demirlere tutundum ve kendimi yukarıçektim sonra sağ ayağımı kaldırıp demire bastım.Yeterli yüksekliğe gelince ayağımı diğer tarafa geçirdim.Ve yeniden yavaş yavaş aşağıya inerken bir ses duydum.
''Geliceğini biliyordum ama..böyle geliceğini tahmin etmemiştim.'' dedi.Bu boğuk sesi tanıyordum.Harry..Görünüşe bakılırsa onu bulmama gerek kalmamıştı.O beni bulmuştu bile.Yere indiğimde yüzümü ona döndüm.Yanında bir arkadaşı vardı.Ela gözlüydü ve rampa saçları vardı.Gülümseyerek ''Merhab-'' dedim ama diyemedim çünkü çocuk Harry'e bir bakış atıp benim yüzüme bile bakmadan uzaklaştı.
Harry'e dönüp ''Ahh sanırım arkadaşın pek konuşkan değil..''dedim.''Sen ona bakma.'' diye karşılık verdi.Sonra beni süzdü.''Güzel gözüküyosun ama benim için bu kadar süslenmene gerek-''daha fazla devam etmesine izin vermeden sözünü kestim.''Ne? Senin için süslenmedim.''dedim ama o sadece sırıttı ve''Hı-hı.'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯♥ Dark -Harry Styles-
Fanfiction''Bak ondan uzak durmalısın.''dedi Zayn.''Ama neden ?''diye karşılık verdim. ''Çünkü o bir psikopat.Sürekli kurbanlar seçiyor ve sen onun yeni kurbanısın.''dedi.Sonra sıkıntıyla bir nefes verdi. ''Önce seni seçecek,sözleriyle savunmasız bırakacak,pl...